Brief

Innkjøpsrådgivning

Forsvarsmateriell trenger konsulenttjenester innen fagfeltet offentlige anskaffelser, innkjøp og logistikk gjennom en dynamisk innkjøpsordning over 4 år. Ordningen skal dekke forsvarssektorens skiftende behov for konsulenttjenester og kan suppleres med andre løsninger som rammeavtaler hvis det anses hensiktsmessig. Anskaffelsen vil følge lov om offentlige anskaffelser og anskaffelsesforskriften.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av konsulenttjenester innen fagfeltet Offentlige anskaffelser, innkjøp og logistikk. Ordningen skal bidra til å dekke forsvarssektorens til enhver tid skiftende behov for konsulenttjenester. Etableringen av dynamisk innkjøpsordning er ikke til hinder for at det etableres andre løsninger, eksempelvis rammeavtale, dersom det vurderes som hensiktsmessig.Hovedtrekkene i prosedyrenDen dynamiske innkjøpsordningen og anskaffelser under ordningen vil gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesloven - LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften - FOA).

    Kontakt navn
    Mia Johanne Ludvigsen
    Kontakt telefon
    46910085
    Kontakt e-post
    miludvigsen@mil.no
    Adresse
    Grev Wedels plass 1, 0151 OSLO

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk innkjøpsordning - Konsulenttjenester innen fagfeltet Offentlige anskaffelser, innkjøp og logistikk
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner