Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning - rekrutteringstjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arbeidsformidlingstjenester

Innlandet fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen rekruttering for å levere tjenester til en verdi av 3 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandør må ha god erfaring fra lignende oppdrag i offentlig sektor og kunne dokumentere dette med en liste over de mest relevante leveransene de siste tre årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning - rekrutteringstjenester
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Firmaattest eller tilsvarende dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i et foretaksregister, faglig register eller handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert
Kvalifikasjonskrav 2

Det kreves tilfredsstillende økonomisk og finansiell stilling for å kunne gjennomføre kontrakter i hele ordningens levetid. Det kreves som et minimum at tilbyder ikke er konkurs, under gjeldsforhandling, avvikling eller har innstilt sin virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

a. Det kreves at leverandør har god erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser (dvs. oppdrag i offentlig sektor av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad, størrelse og omfang) med tilhørende tjenester. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal gi en liste over de viktigste relevante leveransene de siste tre år som er avsluttet, herunder opplysninger om oppdragsgiver, avtaletype, verdi, tidspunkt og mottaker (navn og e-post), samt en kort beskrivelse av leveransens innhold, omfang og forpliktelser. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Se vedlagt mal for utfylling av referanser. b. Leverandør skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for gjennomføring av kontrakten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner