Anbudsoversikt for Dynamisk Innkjøpsordning - Teknisk bistand

Brief

Bedriftsrådgivning

Direktoratet for Forvaltning og Økonomistyring (DFØ) trenger teknisk bistand for å levere tjenester innen lønns- og HR-området til en verdi av 100 000 000 NOK. Bistanden vil omfatte nyutvikling, endringsønsker i eksisterende løsninger, regelendringer som påvirker løsningene, samt vedlikeholdsoppgaver og mindre endringer av løsningen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk Innkjøpsordning - Teknisk bistand
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Mark Sejer Mølbæk
Kontakt telefon
+47 40447401
Adresse
Lørenfaret 1C, 0585 OSLO
Estimert verdi
100 000 000,00 kr
Beskrivelse
DFØ har et høyt fokus på videreutvikling av løsningene vår på lønns- og HR området. Vi vil derfor ha behov for bistand til nyutvikling eller for å imøtekomme endringsønsker i eksisterende løsninger eller regelendringer med effekt på våre løsninger. Enkelte leveranser vil være basert på å styrke våre egne teams, enten kapasitets- eller kompetansemessig med løpende vedlikeholdsoppgaver og mindre endringer av løsningen. Dette vil normalt være av mindre omfang og dreier seg gjerne om en eller to personer fra noen dager til noen måneder. Andre leveranser kan være av større omfang. De viktigste punktene DFØ ønsker å oppnå på lang sikt er: • Å videreutvikle våre tjenester og gi kundene våre best mulig opplevelse • Å videre- eller nyutvikle deler av tjenestene våre etter endringsønsker fra våre kunder og for å sikre at løsningen altid er i overensstemmelse med gjeldende lovgivning • Å sikre vedlikehold av våre løsninger

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    30. juni 2020, 10:00

  2. Startdato for avtale

    1. juli 2020, 00:00

  3. Sluttdato for avtale

    1 år

    1. juli 2026, 00:00

  4. Frist for å melde interesse

    1. juli 2026, 10:00

  5. Frist for innlevering

    1. juli 2026, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner