Anbudsoversikt for EBE 25 - 2023 Rammeavtale - Arkitekttjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkitekttjenester

Bergen Kommune trenger arkitekttjenester for å levere rammeavtale over 24 måneder til en verdi av 33 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester innen arkitektur, landskapsarkitektur, interiørarkitektur, ansvarlig søker, tomtesøk og prosjekteringsgruppeledelse for drift/vedlikehold og mindre investeringsprosjekt. Et viktig formelt krav er at tilbyder har nødvendig utdanning og faglige kvalifikasjoner samt tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak. Anbudets vekting er kvalitet: 40% og pris: 60%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EBE 25 - 2023 Rammeavtale - Arkitekttjenester
Estimert verdi
33 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet: Arbeidsoppgaver
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For tilbydere som ikke er registrert i ovennevnte register må tilbyder levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2

Øvrige økonomiske og finansielle krav: Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:
Kvalifikasjonskrav 3

1. Utdanning og faglige kvalifikasjoner: Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene) av de ledende medarbeiderne: 2. Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak: Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner