Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Elverum Kommune trenger leverandører av senger, møbler og inventar for å innrede boliger til flyktninger i Innlandet over 24 måneder. Det skal inngås en rammeavtale for kjøp av disse varene, med formål om å sikre et verdig livsopphold for brukerne.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Elverum kommune har til hensikt å inngå rammeavtale om kjøp av senger, møbler og inventar til innredning av boliger til flyktninger. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for senger, møbler og inventar til innredning av boliger til flyktninger, og på denne måten bidra til et verdig livsopphold for brukerne.Hovedtrekkene i prosedyrenRammeavtalens antatte verdi angis til kr. 4 400 000,- basert på siste års uttak, samt prognoser for antall nye flyktninger som forventes å komme til Elverum kommune i løpet av avtaleperioden. Rammeavtalens maksimale verdi settes til kr. 5 000 000,- Anskaffelsen omfatter levering av senger, møbler og inventar. Se prisskjema for nærmere opplysninger.

    Kontakt telefon
    +4747476000
    Kontakt e-post
    post@abakus.as
    Adresse
    Engerdalsveien 1809, 2440 ENGERDAL

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget. Det kreves kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN" for å delta i konkurransen.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EL-23-18 Senger, møbler og inventar
Kategori (CPV)
Lokasjon
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner