Anbudsoversikt for Enkel rammeavtale for bistand til kommunikasjonstiltak
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
PR- og kommunikasjon
Det er definert et mål om å fremme Medietilsynet og nå bedre ut til våre målgrupper med råd, tiltak og kampanjer. Kommunikasjonstiltakene vil omfatte utarbeidelse av profilfilm for Medietilsynet, kampanjer til sosiale medier innen tematikk som barn og medier, dataspill, «visste du at»-veiledningsfilmer om aldersgrenser, produktplassering, kritisk medieforståelse og personvern for å nevne noen eksempler. Leveransene vil i hovedsak dreie seg om å realisere og gjennomføre mål og tiltak som er beskrevet i Medietilsynets kommunikasjonsplan. Vi vil i større grad jobbe for å nå målgruppene våre gjennom digitale kanaler og ønsker en leverandør som er kreativ, har stor målgruppekompetanse, er lettbeinte og raske, samt kan produsere materiell med effekt på en kostnadseffektiv måte
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Enkel rammeavtale for bistand til kommunikasjonstiltak
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 3 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Se konkurransegrunnlag
Se konkurransegrunnlag
Se konkurransegrunnlag