Anbudsoversikt for Enkel rammeavtale for bistand til kommunikasjonstiltak

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

PR- og kommunikasjon

Det er definert et mål om å fremme Medietilsynet og nå bedre ut til våre målgrupper med råd, tiltak og kampanjer. Kommunikasjonstiltakene vil omfatte utarbeidelse av profilfilm for Medietilsynet, kampanjer til sosiale medier innen tematikk som barn og medier, dataspill, «visste du at»-veiledningsfilmer om aldersgrenser, produktplassering, kritisk medieforståelse og personvern for å nevne noen eksempler. Leveransene vil i hovedsak dreie seg om å realisere og gjennomføre mål og tiltak som er beskrevet i Medietilsynets kommunikasjonsplan. Vi vil i større grad jobbe for å nå målgruppene våre gjennom digitale kanaler og ønsker en leverandør som er kreativ, har stor målgruppekompetanse, er lettbeinte og raske, samt kan produsere materiell med effekt på en kostnadseffektiv måte

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Enkel rammeavtale for bistand til kommunikasjonstiltak
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Se konkurransegrunnlag
Kvalifikasjonskrav 2

Se konkurransegrunnlag
Kvalifikasjonskrav 3

Se konkurransegrunnlag

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner