Anbudsoversikt for EØS 034-2019 Persontransporttjenester til og fra dagsenter/aktivitetssenter trinn 1
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Persontransporttjenester
Anskaffelsen gjelder transport av eldre og utviklingshemmede til og fra dagsenter og aktivitetssenter i Bergen kommune og Askøy kommune. Klikk her https://permalink.mercell.com/111576314.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- EØS 034-2019 Persontransporttjenester til og fra dagsenter/aktivitetssenter trinn 1
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister: Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Er det nødvendig med en bestemt autorisasjon fra en bestemt organisasjon for å kunne utføre tjenesten i leverandørens hjemland? Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandør må oppfylle vilkårene for utøvelse av persontransport, jf. Yrkestransportforskriften av 26. mars 2003 nr.401. Dokumentasjonskrav: Oversikt over løyver, med kopi av utvalgte relevante løyvedokumenter.
Øvrige økonomiske og finansielle krav Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Finansielle nøkkeltall og betalingserfaring bør fremgå.
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha erfaring med tilfredsstillende utførelse av transportoppdrag med sammenlignbart omfang og med tilsvarende kompleksitet. Det vil bli lagt spesiell vekt på erfaring med transport av sammenlignbare brukergrupper som skal betjenes i den aktuelle delkontrakten. Dokumentasjonskrav (bruk eget vedlegg): Liste over leverandørens mest relevante oppdrag som er utført i løpet av de siste 5 årene. Listen skal inneholde en kortfattet beskrivelse av oppdraget og som et minimum inkludere omtrentlig årlig kontraktsverdi, total varighet, eksempler på transportruter og beskrivelse av brukergruppe. Referanseperson som kan kontaktes (telefon og e-post) skal oppgis. Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha tilstrekkelig personellkapasitet til å kunne oppfylle kontraktens omfang, samt påregnelig økning. Dokumentasjonskrav: Liste over personell med forklaring på relevant kompetanse (godkjente sjåfører, vedlikeholdsressurser etc.) som er tilgjengelig for gjennomføring av kontrakten. Redskaper, materiell og teknisk utstyr Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kjøretøykapasitet til å kunne oppfylle kontraktens omfang, samt en påregnelig økning. Dokumentasjon: Liste over kjøretøy som kan stilles til rådighet for gjennomføring av kontrakten, med forklaring på kapasitet i henhold til kontraktens behov, eksempelvis antall kjøretøy, antall seter, øvrige kapasiteter som rullestolheis. Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming? Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha tilfredsstillende kvalitetssystemer/metoder for å sikre en vellykket leveranse. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens kvalitetssystemer/-metoder som er relevante for gjennomføring av den aktuelle delkontrakten. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder er dette ansett som tilstrekkelig. Kopi av gyldig sertifikat legges ved. Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal vise til systemer/rutiner for å sikre lavest mulig miljøbelastning ved utførelse av oppdraget. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kortfattet beskrivelse av eksisterende systemer/rutiner for miljøledelse. Dersom Leverandøren er sertifisert av tredjepart etter ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller en tilsvarende tredjepartsverifisert standard er dette ansett som tilstrekkelig. Kopi av gyldig sertifikat legges ved.