Anbudsoversikt for Evaluering av Valgdirektoratets tjenester og valggjennomføringsundersøkelsen 2023

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Oppdragsgiver ønsker en evaluering av Valgdirektoratets støtte til kommuner og fylkeskommuner i gjennomføringen av valget. Denne støtten er hovedsakelig knyttet til bruken av valgadministrasjonssystemet EVA, opplæring, brukerstøtte og informasjon. Det er ønskelig å få belyst hvorvidt samarbeidet mellom Valgdirektoratet og kommuner og fylkeskommuner har fungert på en tilfredsstillende måte, og om Valgdirektoratet har løst oppgavene knyttet til å gi kommunene støtte og verktøy til valggjennomføringen på en hensiktsmessig måte. Oppdragstaker skal også gjennomføre en undersøkelse som sendes ut til kommuner og fylkeskommuner i etterkant av valget (valggjennomføringsundersøkelsen). Undersøkelsen har som hensikt å innhente statistikk om valggjennomføringen i kommuner og fylkeskommuner. Øvre økonomiske grense for anskaffelsen er kr 1 500 000 eks. mva. Oppdragstaker skal levere oppdragets to rapporter innen 15. desember 2023.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Evaluering av Valgdirektoratets tjenester og valggjennomføringsundersøkelsen 2023
Estimert verdi
1 500 000,00 kr
Varighet
7 måneder
Tildelingskriterium 1

Kompetanse hos tilbudt personell
Tildelingskriterium 2

Oppdragsforståelse
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være en lovlig etablert virksomhet. Dokumentasjon: Norske virksomheter: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak. • Utenlandske virksomheter: Bekreftelse på at virksomheten er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor virksomheten er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller ved henvisning til BRIS .
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre en kontrakt av tilsvarende art og omfang. Dokumentasjon: • En beskrivelse av leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker (hvis mulig). Med relevante oppdrag menes sammenlignbare evaluerings- og utredningsoppdrag innen offentlig sektor og gjennomføring av spørreundersøkelser. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner