Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Arbeids- og inkluderingsdepartementet trenger evalueringstjenester for oppfølgingstiltak over 3 år, med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Prosjektet skal styrke kunnskapsgrunnlaget om oppfølgingstiltak og arbeid med støtte, ved å analysere brukergrupper, innhold, effekter på arbeidstilknytning, kost-nytte og årsaker til resultater. Tildelingskriteriene er pris (10%), kompetanse hos tilbudt personell (40%), og oppdragsforståelse (50%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av minst tre relevante oppdrag fra de siste fem årene, samt oversikt over utdanning og faglige kvalifikasjoner for ansatte med relevant erfaring.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å styrke kunnskapsgrunnlaget om tiltaket oppfølging (anskaffet / anbudsbasert oppfølgingstiltak) og oppfølgingstiltaket arbeid med støtte i egenregi (tidligere utvidet oppfølging), for å vurdere bruken, innretningen og organiseringen av slike tiltak. Prosjektet skal beskrive og analysere følgende, der tiltaket oppfølging og tiltaket arbeid med støtte sammenliknes: - Hvilke brukergrupper som rekrutteres til tiltakene - Hvilket innhold som tilbys i tiltakene - Effekter på tilknytningen til arbeid over tid for deltakere - Kost-nytte og effektivitet - Årsaker til resultatene/virkningene Endelig leveringsfrist for avtalen er 1. juni 2027. Anslått verdi for anskaffelsen er 2,5 millioner kroner (ekskl. mva.) for årene 2025 – 2027. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesloven) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften), del I og del III etter anskaffelsesprosedyren åpen anbudskonkurranse, jf. anskaffelsesforskriften § 13-1(1). Anskaffelsen er kunngjort på Doffin og TED. I denne konkurransen er det ikke tillatt å gjennomføre forhandlinger. Det er følgelig ikke anledning til å endre tilbudet etter tilbudsfristens utløp.

    Kontakt navn
    Roger Lorås
    Kontakt telefon
    +47 22249090
    Kontakt e-post
    postmottak@aid.dep.no
    Adresse
    Akersgata 64, 0180 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør må ha oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA.

    Leverandøren skal være en lovlig etablert virksomhet.

    Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen, inkludert erfaring med oppdrag som har omfattet analyser av arbeidsmarkedstiltak.

    Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen, inkludert erfaring med oppdrag som har omfattet kvantitative analyser av koblede registerdata.

    Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen, inkludert erfaring med oppdrag som har omfattet kvalitative analyser.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre kontrakten.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig kompetanse til å kunne gjennomføre kontrakten.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet gis poeng etter sammenlikning av tilbudenes timepris for oppdraget, jf. bilag 5 til avtalen.

    Beskrivelse

    CV med referanseliste for tilbudt personell og utfylt bilag 4 til kontrakt, Administrative bestemmelser.

    Beskrivelse

    Utfylt bilag 2 til avtalen, Oppdragstakers spesifikasjon av oppdraget. Oppdragsforståelsen bør ikke overskride 10 A4 sider. Utfylt bilag 3 til avtalen, Prosjekt- og fremdriftsplan.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner