Anbudsoversikt for Fagleg kontroll røykvarslarar, slokkemiddel, røyklukar, utskrifting av utstyr og ROS- analyser fo…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Volda Kommune trenger faglig kompetanse for å levere tjenester knyttet til brannsikkerhet over 23 måneder til en verdi av 3 000 000 NOK. Det skal utføres kontroller og vedlikehold av slokkemiddel, røykvarslere, røykluker, samt utskifting av nødvendig utstyr og gjennomføring av risiko- og sårbarhetsanalyser (ROS) i kommunale boliger. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha relevant kompetanse og erfaring for å gjennomføre kontrakten på en tilfredsstillende måte, inkludert dokumentasjon på opptil 3 lignende oppdrag fra de siste 3 årene. Anbudets vekting er klima- og miljø: 30% og pris: 70%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Fagleg kontroll røykvarslarar, slokkemiddel, røyklukar, utskrifting av utstyr og ROS- analyser for kommunale bustadar
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Varighet
23 måneder
Tildelingskriterium 1

Miljø
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal vere registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. - Dokumentasjonskrav: Norske leverandørar: Firmaattest Utanlandske leverandørar: attest for registrering i faglege register som bestemt i tråd med lovgjevinga i det landet leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha ein økonomi som er tilfredsstillande nok til å kunne gjennomføre sine kontraktsforpliktingar. - Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Denne skal vere utførd av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive med slik verksemd. Oppdragsgjevar forbeheld seg retten til å sjølv innhente kredittvurdering av leverandøren. Nyetablerte selskap som ikkje har opparbeidd grunnlag for kredittvurdering må leggje ved erklæring frå bank, revisor eller liknande finansieringsinstitusjon vedkomande føretaket si økonomiske og finansielle stilling. Dersom leverandør har sakleg grunn til å ikkje legge fram den dokumentasjonen oppdragsgjevar krev, for eksempel dersom han meiner at informasjonen ikkje gir eit korrekt bilete av den økonomiske situasjonen til leverandør, kan leverandør dokumentere sin økonomiske og finansielle stilling ved å leggje fram andre dokument som oppdragsgjevar ser som eigna.
Kvalifikasjonskrav 3

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkeleg kompetanse og erfaring til å gjennomføre kontrakten på ein tilfredsstillande måte. Kompetanse og erfaring treng ikkje vere frå tilsvarande rammeavtalar, men oversikta må synleggjere kompetanse og erfaring med dei fleste tenestene anskaffinga omfattar. I denne samanheng er det ein fordel om det visast til rammeavtalar med andre kundar. - Dokumentasjonskrav: Leverandør skal levere ei oversikt med inntil 3 liknande leveransar som leverandøren har utført i løpet av dei siste 3 åra. Oversikta skal innehalde opplysningar om kontraktanes verdi, tidspunkt for levering eller utføring og namn på mottakar. Ansvarleg kontaktperson hjå leverandør og kunde skal kome tydeleg fram og inkludere telefonnummer.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner