Anbudsoversikt for Fagsystem eByggesak til Grenlandskommunene

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Grenlandskommunene ønsker å knytte til seg en leverandør for leveranse av et fagsystem for digital byggesaksbehandling. Løsningen skal bygge på KS/DiBK sin produktspesifikasjon (se spesifisering av krav). Løsningen skal kunne integreres mot og benyttes sammen med den til enhver tid gjeldende sak-/arkivløsning eller arkivkjerne kommunene benytter. Leveranse ordinær: Skien, Porsgrunn og Drangedal kommuner. Leveranse opsjon: Siljan, Bamble og Kragerø kommuner. Se konkurransegrunnlag med vedlegg.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Fagsystem eByggesak til Grenlandskommunene
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal ved anmodning om deltakelse i konkurransen innlevere skatteattest for betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Skatteattest på skjema RF-1316. (Bestilles via Altinn / Skatteetaten) Merverdiavgiftattest Se: (http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteattest/)  Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Attestene skal ikke være eldre enn 6 måneder Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav:  Norske selskaper: Firmaattest  Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav:  Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, kontaktperson, telefon og e-post). Krav: Leverandøren skal beskrive sine sertifiseringer relatert til kvalitet på drift, miljø og informasjonssikkerhet. Dokumentasjonskrav: Vedlegge sertifiseringer som gjelder for leverandørens drift, slik som ISO 9001 (kvalitet), ISO 14001 (miljø) og ISO 27001 (informasjonssikkerhet), eventuelt andre tilsvarende sertifiseringer. Krav: Leverandøren skal beskrive hvordan IKT.sikkerhet/ informasjonssikkerhet er ivaretatt hos leverandøren. Dokumentasjonskrav: Vedlegge eksempelvis policydokument, "whitepapers", revisjonsrapporter etc.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner