Fredrikstad Kommune
Renovasjonsbiler - Dynamisk innkjøpsordning
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Bil- og motorvognstjenester
Abakus AS har til hensikt å inngå en avtale med Ntm Trailer & Tipp A/s for levering av én brukt renovasjonsbil med kort leveringstid, til en verdi av 3 900 000 kroner. Behovet for anskaffelsen oppstår som følge av tekniske feil på en av oppdragsgivers eksisterende renovasjonsbiler, som må tas ut av drift umiddelbart. En grundig kartlegging av markedet har vist at det kun er én tilgjengelig brukt renovasjonsbil som oppfyller de tekniske og kapasitetsmessige kravene, og som kan leveres innenfor den nødvendige tidsrammen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver har behov for å anskaffe én brukt renovasjonsbil med kort leveringstid. Behovet oppstår som følge av at én av oppdragsgivers renovasjonsbiler må tas ut av drift umiddelbart grunnet tekniske feil, og må erstattes før sommersesongen starter. Oppdragsgiver har gjennomført en grundig kartlegging av markedet for brukt renovasjonsutstyr, inkludert offentlige og private salgsplattformer samt direkte dialog med relevante aktører. Kartleggingen viser at det per dags dato kun er én tilgjengelig brukt renovasjonsbil som oppfyller oppdragsgivers tekniske og kapasitetsmessige krav, og som kan leveres innenfor den nødvendige tidsrammen.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Kongsvinger Kommune, på vegne av Glåmdal Interkommunale Renovasjonsselskap (GIR) og Solør Renovasjon IKS (SOR), etablerer en dynamisk innkjøpsordning for leasing og kjøp av renovasjonsbiler, med en maksimal totalverdi på 113,5 millioner kroner over 10 år. Ordningen omfatter primært chassis, påbygg, serviceavtaler og vedlikeholdsavtaler, og skal dekke behovet for renovasjonsbiler i Innlandet.
Sum Transport AS trenger 1 tokammer C1 renovasjonsbil, inkludert en 7-års service- og reparasjonsavtale for chassis, med opsjon på serviceavtale for påbygg. Det er også en frivillig opsjon på kjøp av ytterligere 1 tokammer C1 renovasjonsbil innen 12 måneder etter bestilling av hovedleveransen. Leveransen skal skje til Flovegen 12, 6800 Førde. Trucknor Sogn & Fjordane AS har sannsynligvis kontrakten i dag. Tildelingskriteriene er pris (45%), kvalitet (25%) og klima og miljø (30%).
Irmat AS trenger kjøp av renovasjonsbiler fordelt på tre separate kontrakter over 2 år. Kontrakt 1 omfatter 3 treakslede tokammerbiler med en frivillig opsjon på ytterligere 2 biler innen 12 måneder. Kontrakt 2 gjelder 1 treakslet enkammerbil med kran, og kontrakt 3 omfatter 1 C1 tokamret renovasjonsbil. For alle kontraktene kreves en 7-års service- og reparasjonsavtale på chassis, og for kontrakt 2 er det opsjon på serviceavtale for påbygg med kran. Norsk Scania AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene vektes på pris (25%), kvalitet (10%) og klima og miljø (15%) for hver delkontrakt.
Sum Transport AS trenger 3 treakslede, tokammer renovasjonsbiler med dieseldrift, inkludert 5-års service- og reparasjonsavtaler for chassis, med opsjon på serviceavtale for påbygg og innbytte av brukte renovasjonsbiler, samt en frivillig opsjon på kjøp av ytterligere 1 renovasjonsbil innen 12 måneder. Leveransen skal skje til Flovegen 12, 6800 Førde. Trucknor Sogn & Fjordane AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene er pris (45%), kvalitet (25%) og klima og miljø (30%).