Nittedal Kommune
Dynamisk innkjøpsordning Barneverntjenester
Nittedal Kommune trenger barneverntjenester, inkludert saksbehandling og tiltak, samt andre tilgrensede fagområder ved behov.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Film- og videoproduksjon
Konkurranse i den dynamiske innkjøpsordningen: Vi ønsker å lage en film som på en enkel måte visualiserer pakkeforløpet og hva dette vil føre til av fornying og forbedring for barn i barnevernet og kommunalt barnevern. Økonomisk ramme inntil kr. 1 000 000,- inkl. mva.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurranse i den dynamiske innkjøpsordningen: Vi ønsker å lage en film som på en enkel måte visualiserer pakkeforløpet og hva dette vil føre til av fornying og forbedring for barn i barnevernet og kommunalt barnevern. Økonomisk ramme inntil kr. 1 000 000,- inkl. mva.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Løsningsbeskrivelse
Beskrivelse
Kompetanse og erfaring
Ingen tilleggskoder fra innkjøper …
Nittedal Kommune trenger barneverntjenester, inkludert saksbehandling og tiltak, samt andre tilgrensede fagområder ved behov.
Tynset Kommune trenger tjenester knyttet til den kommunale barnevernstjenesten for å levere en dynamisk innkjøpsordning over 10 år. Det kan være behov for økt kapasitet innenfor saksbehandling og tiltak i barnevernstjenesten. Anbudets vekting er 50% kvalitet og 50% kostnad.
Rælingen Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for barnevernstjenester, som består av to deler: tiltak i barnevernet og saksbehandling i barnevernet. Dette gjelder tjenester innen barne- og ungdomsomsorg. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finnes i konkurransegrunnlaget.
Aktieselskapet Vinmonopolet trenger kompetanse innen digital læring og produksjon av medier til opplæring i Oslo over 4 år til en verdi av 10 000 000 NOK. Leverandører kan kvalifisere seg til en dynamisk innkjøpsordning for å levere utviklingstjenester relatert til undervisningsprogramvare.
Arbeids- og velferdsdirektoratet trenger bistand til regi og produksjon av Mulighetskonferansen, en årlig digital TV-produksjon på ca. 5 timer for ansatte i NAV, med en varighet på 1 år og opsjon på forlengelse i 1+1+1 år, totalt maksimalt 4 år. Oppdraget omfatter tilrettelegging, regi, redigering, etterarbeid, klipping, lydmiksing og spesialeffekter, samt et overordnet ansvar for det kreative og kunstneriske uttrykket i tråd med NAVs profilmanual.