Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp HF på vegne av Oslo universitetssykehus HF. Oppdragsgiver ønsker tilbud på en rammeavtale for kjøp av flytransport for sitt donorteam (maks 8 leger/helsepersonell). Teamet tar selv ansvaret for organet som skal fraktes og utstyret det fraktes i. Vi ønsker en kontraktstid på 3 år med mulighet til forlengelse i 3 + 2+2 år.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Kristin Eckbo
- Kontakt e-post
- kristin.eckbo@sykehusinnkjop.no
- Adresse
- Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ
Anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp HF på vegne av Oslo universitetssykehus HF. Oppdragsgiver ønsker tilbud på en rammeavtale for kjøp av flytransport for sitt donorteam (maks 8 leger/helsepersonell). Teamet tar selv ansvaret for organet som skal fraktes og utstyret det fraktes i. Vi ønsker en kontraktstid på 3 år med mulighet til forlengelse i 3 + 2+2 år.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Alle operatører må ha godkjent lisens både innenlands og i Europa, ha norsk AOC eller godkjennelse som utenlandsk operatør i Norge, EASA AOC med godkjennelse til EMS-flyvninger.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene.
Det kreves at leverandøren har et kvalitetssikringssystem.
Det kreves at Leverandøren har et miljøledelsessystem som viser mål for å redusere miljøbelastningen.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Flytransport ved organdonasjon til Oslo universitetssykehus HF
- Kategori (CPV)
- Varighet
- 36 måneder