Brief

Medisinsk bildebehandlingsutstyr

Sykehusinnkjøp Hf trenger generelle, ikke-instrumentspesifikke forbruksvarer til alle laboratoriene i Helse Midt-Norge, fordelt på 38 delkontrakter innenfor 6 delområder, inkludert mikroskopi, glassprodukter, prøvetakingsutstyr, pipettespisser, kryobokser og diverse laboratorieprodukter. Det skal inngås en rammeavtale over 4 år. For plastprodukter må vinnende leverandør fylle ut et miljøskjema.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Det skal anskaffes felles generelle- ikke instrumentspesifikke- forbruksvarer til alle laboratoriene i Helse Midt-Norge. Anskaffelsen består av 38 delkontarkter innenfor 6 delområder:1 Forbruksvarer til mikroskopi (Delkontrakt 1A-1B)2 Glassprodukter til laboratoriet (Delkontrakt 2A-2D)3 Universalkontainer, transporthylser, vakumrør, prøvetakingsutstyr urin (Delkontrakt 3A-3F)4 Pipettespisser (Delkontrakt 4A-4C)5 Kryobokser, mikrorør, skrukorker, propper, reagensrør, sentrifugerør (Delkontrakt 5A-5F)6 Tverrfaglige/diverse laboratorieprodukter (Delkontrakt 6A-6Q)Av tekniske årsaker er hver delkontrakt registrert som egen delkontrakt i anskaffelsen. Hver delkontrakt tildeles en leverandør. Det vil bli inngått en rammeavtale pr. leverandør. Rammeavtalen vil inneholde alle produktene i de delkontraktene som leverandøren har vunnet. For plastprodukter skal Miljøskjema utfylles av vinnende leverandør.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Forbruksvarer til laboratoriene i helseforetakene i Helse Midt-Norge
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner