Anbudsoversikt for Forprosjekt hovedvannledning Rore-Arendal del 3-5

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Arendal Kommune har inngått en avtale med Aprova AS for levering av rådgivningstjenester innen ingeniør- og byggetekniske tjenester for forprosjektet av hovedvannledningstraseen Rore–Arendal, på strekningen mellom Lerestvedt og Frivoll. Prosjektet inkluderer delprosjektene RA3 til RA5, samt tverrforbindelser til det eksisterende vannforsyningsnettet. Avtalen har en total verdi på 5 millioner kroner. Det var krav om et kompetent team med spesifikke roller, inkludert oppdragsleder, fagpersoner innen VA og geoteknikk, samt ansvarlig for reguleringsplanfaglige utredninger. Konkurransen mottok syv tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Aprova AS
Antall mottatte tilbud
7
Kontraktsverdi
5 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Forprosjekt hovedvannledning Rore-Arendal del 3-5
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Kvalitet
Leverandøren skal beskrive hvordan det tilbudte teamet sikrer en helhetlig og kompetent gjennomføring av oppdraget. Teamet skal minimum inkludere følgende roller: • Oppdragsleder/prosjektleder • Fagperson innen VA • Fagperson innen geoteknikk • Fagansvarlig for reguleringsplanfaglige utredninger Leverandøren skal beskrive: 1. Rollenes ansvarsområder – Hvilke oppgaver hver rolle vil ha i prosjektet. 2. Faglig kompetanse og erfaring – Hvilken relevant erfaring og kunnskap de valgte personene har, med vekt på oppdragets art. 3. Begrunnelse for teamets sammensetning – Hvorfor disse personene er valgt, og hvordan de samlet sett sikrer tverrfaglig og helhetlig gjennomføring av prosjektet. 4. Tilnærming til nøkkelutfordringer – Hvordan teamet vil håndtere sentrale utfordringer knyttet til hovedvannledningen, trasevalg, miljøhensyn, geotekniske forhold og koordinering med andre aktører. 5. Tilgjengelighet og kapasitet – Hvordan ressursene vil bli prioritert for å sikre fremdrift i prosjektet. 6. Fremdriftsplan og samarbeid med kommunen – Leverandøren skal levere en overordnet fremdriftsplan som tydelig angir viktige milepæler og leveranser for å sikre at prosjektet gjennomføres innen avtalt sluttdato. Planen skal inkludere en beskrivelse av hvordan leverandøren vil organisere og styre fremdriften, samt hvordan eventuelle forsinkelser eller utfordringer håndteres. Videre skal tilbudet redegjøre for hvordan samarbeidet med kommunen vil være gjennom prosjektperioden. Dette omfatter forventninger til kommunens involvering, herunder nødvendige avklaringer, beslutningspunkter og ressursbruk fra kommunens side for å sikre effektiv gjennomføring. Besvarelsen bør ikke overstige 7 A4 sider.
Tildelingskriterium 2
Pris
Timeprise

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner