Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Forsikringstjenester

Norsk Tipping AS trenger forsikringsmeglerkompetanse for å levere forsikringsmeglingstjenester til en verdi av 500 000 NOK. Forsikringsmegleren skal bistå med årlige reforhandlinger av forsikringsavtaler, gjennomføre konkurranser for offentlige anskaffelser og sikre gode vilkår og priser, samt være et uavhengig mellomledd mellom Norsk Tipping AS og forsikringsselskapet. Anbudets vekting er pris: 40%, kvalitet på tjeneste: 40% og kompetanse på ressurser/team: 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Forsikringsmegler skal på oppdragsgivers vegne å gjennomføre årlige reforhandlinger av forsikringsavtaler med valgt forsikringsselskap og gjennomføre konkurranser i henhold til regelverket for offentlige anskaffelser med hensiktsmessige mellomrom for å sikre gode vilkår og god pris. Den leverandøren som får oppdraget, skal bistå oppdragsgiver som et uavhengig mellomledd overfor forsikringsgiver og utføre sine tjenester iht. Lov om forsikringsformidling og god meglerskikk. Henvendelser fra oppdragsgiver eller forsikringsselskapet skal besvares og formidles uten ugrunnet opphold. Leverandøren skal oppnevne en ressurs som skal være avtalens kontaktperson/oppdragsansvarlig. Denne ressursen har ansvaret for å organisere et komplementært team som dekker oppdragsgivers tjenestespekter. Oppdragsgiver etterspør følgende tjenester (listen er ikke uttømmende): • Analysetjenester • Kartlegging av forsikringsbehov • Reforhandle forsikringer • Gjennomføre konkurranser iht. regelverket for offentlige anskaffelser • Oppfølging av forsikringsavtaler • Praktisk veiledning og bistand • Tilgang til portal • Bistand ved ekstraordinære hendelser Basert på erfaring vil oppdragsgiver i enkelte tilfeller ha bistand der ansatte har sendt inn skjema til feil forsikringsselskap, sjekke status i innmeldte saker (uføresaker) mm. I disse tilfellene vil leverandør få tilgang til ulike personopplysninger om den/de ansatte. På bakgrunn av dette krever oppdragsgiver at det inngår en databehandleravtale (bilag 9).Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser (LOA av 17. juni 2016 nr. 73), og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA av 12. august 2016 nr. 974). Anskaffelsen gjennomføres etter forskriftens del I (dvs. for anskaffelser med anslått verdi under 1 300 000 ekskl. mva.) Anskaffelsen gjennomføres ved en frivillig kunngjøring. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurdere det som hensiktsmessig. Utvelgelsen vil i så fall bli gjort etter en vurdering av tildelingskriteriene. Det presiseres at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud. Innleverte tilbud vil ikke bli returnert.

    Kontakt navn
    Kari Bretten Bakken
    Kontakt telefon
    +47 62514000
    Adresse
    Måsåbekkvegen 20, 2315 HAMAR

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Se konkurransedokumentene.

    Beskrivelse

    Se konkurransedokumentene

    Beskrivelse

    Se konkurransedokumentene

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Forsikringsmegler
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
500 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner