Anbudsoversikt for FR-25-01 Lekeplassutstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Lekeplassutstyr og utforming

Frøya kommune trenger anskaffelse, levering og montering av utendørs lekeplassutstyr, inkludert klatrestativ og huskestativ, på flere lokasjoner i Trøndelag. Utstyret må være robust og værbestandig for å tåle det krevende kystklimaet. Leverandøren har ansvar for montering, forankring og støpning av fundamentene, med mulighet for bistand fra kommunen ved graving. Det kreves dokumentasjon av produktblad og FDV-dokumentasjon for alle produkter. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste 3 år, samt etablerte systemer for kvalitetssikring og miljøledelse, hvor ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
FR-25-01 Lekeplassutstyr
Kontaktinformasjon
Kontakt telefon
+47 47476000
Kontakt e-post
post@abakus.as
Adresse
Herredshuset, 7260 SISTRANDA
Lokasjon
Beskrivelse
Frøya kommune har til hensikt å inngå kontrakt for kjøp av lekeplassutstyr. Formålet med denne avtalen er å sikre at kommunen får lekeplassutstyr som er robuste, og oppfyller både sikkerhetsstandarder og pedagogiske behov. Kommunen ønsker å legge til rette for utvikling av attraktive og trygge lekeplasser som stimulerer til kreativitet og sosial interaksjon blant barn i alle aldersgrupper. Leverandøren skal bruke sin fagkunnskap og kompetanse for å bidra til at kontraktens formål blir ivaretatt.
Hovedtrekk i prosedyren
Oppdraget omfatter anskaffelse, levering og montering av utendørs lekeplassutstyr på flere lokasjoner i Frøya kommune. Utstyret som skal leveres består hovedsakelig av klatrestativ og huskestativ, inkludert nødvendig forankring, støpning og montering. Frøya kommune ligger i et kystområde med krevende klima. Det stilles derfor høye krav til at utstyret er robust og værbestandig, og egnet til å motstå sterke værforhold over lang tid. Leverandøren har ansvar for montering, forankring og støpning av fundamentene. Kommunen kan bistå med graving dersom dette avtales særskilt.
Som en del av konkurransen skal tilbyder også levere produktblad og FDV-dokumentasjon forsamtlige produkter
Kvalifikasjonskrav 1
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget.
Dokumenteres med utvidet rapport fra Bisnode http://www.soliditet.no/. Rapporten skal være datert etter kunngjøringstidspunktet for konkurransen. Dersom dette ikke vedlegges, vil Abakus as innhente utvidet rapport fra Bisnode kostnadsfritt for tilbyder. Opplysningene i rapporten legges til grunn for en vurdering av tilbyders økonomiske og finansielle situasjon. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Tilbyder skal være et lovlig etablert foretak
Norske firmaer skal dokumentere Firmaattest fra Brønnøysundregisteret. Utenlandske firmaer skal dokumentere dette med attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandør er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyder skal oppfylle sine forpliktelser til innbetaling av skatter merverdiavgift og andre offentlige avgifter
Norske leverandører skal fremlegge skatteattest for merverdiavgift og skatt. Skatteattestene skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 4
Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag
Tilbyende firma skal dokumentere tilsvarende oppdrag de siste 3 år. Dokumentasjon skal inneholde navn på oppdragsgiver, omfang, innhold og leveringstidspunkt. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 5
Tilbyder skal ha et etablert kvalitetssystem
Dokumenteres med redegjørelse for firmaets system for kvalitetssikring, inklusive helse-, miljø- og sikkerhet som er relevant for denne kontrakten. Hvis rutinene er beskrevet i virksomhetens kvalitetsledelsessystem i henhold til ISO9001 eller tilsvarende tredjepartsverifisert system, er det tilstrekkelig å legge ved gyldig sertifikat. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 6
Tilbyder skal ha et miljøledelsessystem for å sikre en lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen.
Dokumenteres med beskrivelse av miljøledelsessystem som minimum består av rutiner for å ivareta følgende elementer: • Virksomhetens miljømål og miljøpolitikk • Strategi på miljøområdet • Utførelse av tjenesten på en miljømessig forsvarlig måte, f.eks. avfallssortering og transport Det kan legges fram egenerklæring som beskriver hvordan rutinene gjennomføres og fungerer. Hvis rutinene er beskrevet i virksomhetens miljøledelsessystem i henhold til Miljøfyrtårn, ISO 14001, EMAS eller tilsvarende tredjepartsverifisert system, er det tilstrekkelig å legge ved gyldig sertifikat. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    15. apr. 2025, 13:10

  2. Frist for spørsmål

    8. mai 2025, 10:00

  3. Åpningsdato

    15. mai 2025, 10:00

  4. Frist for innlevering

    15. mai 2025, 10:00

  5. Startdato for avtale

    4 døgn

    26. mai 2025, 00:00

  6. Sluttdato for avtale

    8. aug. 2025, 00:00

  7. Vedståelsesfrist

    15. aug. 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner