Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler

Trondheim Kommune har inngått en rammeavtale med Servicegrossistene AS og Odd Langdalen Frukt Og Grønt Avd Trondheim AS for levering av fersk frukt og grønnsaker, inkludert egg og bearbeidede grønnsaker, i Trøndelag. Avtalen har en maksimal totalverdi på 72 millioner kroner. Det ble lagt vekt på service, miljø (matsvinn, transport med nullutslipp/fossilfrie kjøretøy, miljøsmart sortiment og miljøhandlingsplan) og vareprøver (smak, lukt, utseende, kutting, holdbarhet og emballasjekvalitet).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Odd Langdalen Frukt Og Grønt Avd Trondheim AS
  • Servicegrossistene AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 46 000 000 kr

Om anbudet

    Oppdragsgiver ønsker tilbud på fersk frukt og grønnsaker.To delkontrakter:Hel frukt og grønnsaker, eggBearbeidede grønnsakerHovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver ønsker tilbud på fersk frukt og grønnsaker.To delkontrakter:Hel frukt og grønnsaker, eggBearbeidede grønnsaker

    Kontakt navn
    Wenche Øverbø
    Kontakt telefon
    +47 72540000
    Adresse
    Munkegata 1, 7013 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre oppdraget. Leverandør skal være kredittverdig. Kredittverdig mot sikkerhet aksepteres ikke. For nyoppstarta leverandører er A/N tilstrekkelig.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag. For nyetablerte leverandører er det tilstrekkelig at tilbudt nøkkelpersonell har erfaring fra lignende oppdrag.

    Leverandøren skal ha et fungerende kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringssystem.

    Leverandøren skal ha system og rutiner for å redusere de viktigste miljøbelastningene fra sin virksomhet og skal benytte miljøledelsestiltak gjennom avtaleperioden. Det stilles derfor krav til at virksomheten har et miljøstyringssystem, som for eksempel Miljøfyrtårn, EMAS, ISO 14001 eller tilsvarende. Dersom hele virksomheten er miljømerket med type-1 miljømerke, som Svanemerket eller tilsvarende, godkjennes også dette.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Det skal oppgis totalpris i fanen "Produkter". Totalpris fremkommer i vedlegg 1Tilbudsskjema. Det skal oppgis priser i den rekkefølge som er forespurt i vedlegg 1 Tilbudsskjema: Ark 1 Prisskjema: Prisene skal oppgis i NOK eks. mva. Prisene skal være faste det første halve året. Ark 2 Rabatterte produkter: Rabatt på varegrupper. For produkter som ikke er tatt med i prisspesifikasjonen og som hører inn under de ulike varegruppene, ønskes en oppgitt rabattsats på tilbyders til enhver tid gjeldende priser. Rabattsatsene vil ikke bli hensyntatt i beregning av poeng på pris. Oppdragsgiver aksepterer ingen form for gebyrer i form av fakturagebyr, miljøgebyr, administrasjonsgebyr o.l. Alle avgifter eller gebyrer skal være tatt hensyn til og innkalkulert i tilbudsprisen.

    Beskrivelse

    Bestillingsfrist Hastebestilling Kontaktpersoner og oppfølging Kurs/opplæring

    Beskrivelse

    Matsvinn Transport - evne til å benytte nullutslipp/fossilfrie kjøretøy, transportlengde og ruteplanlegging. Miljøsmart sortiment Miljøhandlingsplan

    Beskrivelse

    Det er kun produkter det blir bedt om vareprøver på som vil evalueres. Tilbudte produkter skal som et minimum tilfredsstille de krav som er satt i konkurransegrunlaget. I tillegg vurderes smak, lukt, utseende, kutting, holdbarhet og kvalitet på emballasje.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner