Inderøy Kommune
System for billettsalg - Steinkjer Kulturhus
Inderøy Kommune trenger et billettsystem med implementering, drift og supporttjenester for Steinkjer Kulturhus, med opsjon for kulturenhetene i Inderøy, Grong, Namsos og Levanger.
IT-konsulent og rådgivning
Inn-Trøndelag-samarbeidet består av kommunene Steinkjer, Inderøy og Snåsa har intensjon om å inngå kontrakt med Sikri AS for levering av First Agenda/Agenda Live en moderne, fremtidsrettet og fulldigitalisert møteløsning for både administrasjon og folkevalgte.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProInn-Trøndelag-samarbeidet består av kommunene Steinkjer, Inderøy og Snåsa har intensjon om å inngå kontrakt med Sikri AS for levering av First Agenda/Agenda Live en moderne, fremtidsrettet og fulldigitalisert møteløsning for både administrasjon og folkevalgte.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Inderøy Kommune trenger et billettsystem med implementering, drift og supporttjenester for Steinkjer Kulturhus, med opsjon for kulturenhetene i Inderøy, Grong, Namsos og Levanger.
Trøndelag Fylkeskommune, i samarbeid med Innherred anskaffelser, planlegger anskaffelsen av fremtidsrettede og brukervennlige løsninger for gjennomføring av tilbuds- og anbudskonkurranser, som skal bidra til økt effektivitet og redusert ressursbruk i anskaffelsesprosesser og avtaleoppfølging. Leverandører inviteres til 1-til-1-møter for å presentere sine løsninger og gi skriftlig tilbakemelding på oppdragsgivers emner og foreslåtte krav til løsningen.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et digitalt system for utarbeidelse, publisering og oppfølging av planer og strategier, og inviterer leverandører til å delta i markedsdialog for å gi innspill til behovsbeskrivelse og utforming av konkurransegrunnlaget. Leverandører oppfordres til å delta i digitale møter og gi tilbakemelding på vedlagte brukerhistorier og spørsmål.
IKT Agder IKS planlegger anskaffelsen av et felles innfordringssystem for 14 kommuner og inviterer markedsaktører til dialog for å drøfte muligheter. Leverandører inviteres til én-til-én leverandørmøter for å gi innspill til anskaffelsen.
Lillestrøm kommune planlegger anskaffelsen av digitale verktøy for gjennomføring av konkurranser (KGV), kontraktsadministrasjon (KAV), innkjøpsanalyse og muligens klimarapportering. Leverandører inviteres til å presentere sine løsninger og gi informasjon om funksjonalitet og utviklingsmuligheter. Det er avholdt tre tidspunkter for presentasjon/demo av løsninger, som beskrevet i vedlagt dokument i kunngjøringen.