Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Bedriftsrådgivning
Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (NMBU) har inngått en rammeavtale med Siste Skrik Kommunikasjon AS om å levere strategisk og grafisk design som styrker NMBUs merkevareidentitet, samt generell visuell utforming. Avtalen har en varighet på 4 år. Det ble lagt vekt på løsningsforslag og oppdragsspesifikk kompetanse. 12 leverandører deltok i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Anskaffelsen gjelder strategisk og grafisk design som styrker NMBUs merkevareidentitet, og generell visuell utforming. Oppdragene vil i hovedsak dreie seg om taktiske og praktiske oppgaver, samt enklere visuell utforming. Oppdragene kan i enkelte tilfeller handle om prosjekter i samarbeid med NMBUs Kommunikasjonsavdeling. Kommunikasjonsavdelingen har fokus på å ivareta merkevareplattformen, designhåndboken og logo-/logohierarki.