Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (NMBU) har inngått en rammeavtale med Siste Skrik Kommunikasjon AS om å levere strategisk og grafisk design som styrker NMBUs merkevareidentitet, samt generell visuell utforming. Avtalen har en varighet på 4 år. Det ble lagt vekt på løsningsforslag og oppdragsspesifikk kompetanse. 12 leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Siste Skrik Kommunikasjon AS
Andre tilbydere
  • Aksell AS
  • Haltenbanken Bergen AS
  • Jubel Design AS
  • Make!graphics AS
  • Member Media AS
  • Miksmaster AS
  • Minnesota Agency AS
  • Newslab AS
  • Publicis Communications Norway AS
  • Rethink AS
  • Wow Medialab AS
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 2 500 000 kr

Om anbudet

    Anskaffelsen gjelder strategisk og grafisk design som styrker NMBUs merkevareidentitet, og generell visuell utforming. Oppdragene vil i hovedsak dreie seg om taktiske og praktiske oppgaver, samt enklere visuell utforming. Oppdragene kan i enkelte tilfeller handle om prosjekter i samarbeid med NMBUs Kommunikasjonsavdeling. Kommunikasjonsavdelingen har fokus på å ivareta merkevareplattformen, designhåndboken og logo-/logohierarki.

    Kontakt navn
    Magnus Dagestad
    Kontakt telefon
    +47 67 23 00 00
    Adresse
    Universitetstunet 3, 1433 ÅS

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Priser og kostnader

    Beskrivelse

    Løsningsforslag

    Beskrivelse

    Oppdragsspesifikk kompetanse

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner