Anbudsoversikt for Henting av næringsavfall, tjenesteavtale

Brief

Avløpshåndtering

Nesodden Kommune trenger innsamling av næringsavfall gjennom en tjenesteavtale med en estimert årlig verdi på 4 millioner kroner. Anskaffelsen er en åpen anbudskonkurranse uten forhandlinger, og leverandører må ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Tildelingskriteriene er pris (30%), løsningsforslag (25%), oppdragsspesifikk kompetanse (15%), og miljø (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Henting av næringsavfall, tjenesteavtale
Lokasjon
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
30%
Tildelingskriterium 2
Løsningsforslag
25%
Tildelingskriterium 3
Oppdragsspesifikk kompetanse
15%
Tildelingskriterium 4
Miljø
30%
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.  I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner