Anbudsoversikt for Identitetsutvikling som første del av en helhetlig profil- og stedsbrandingprosess for Tromsø
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Arrangementstjenester
Tromsø kommune har i sin overordnede plan; kommuneplanens samfunnsdel (KPS) for 2020-2032, forankret sin ambisjon om Tromsø som arktisk hovedstad. Kommunen ved seksjon for plan og utvikling ønsker å forankre, profilere og posisjonere disse ambisjonene gjennom en stedsbrandingprosess. Denne prosessen skal identifisere, kartlegge og analysere identitetsfaktorer til Tromsø, og resultatet skal i størst mulig grad reflektere kommunens ambisjoner.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Identitetsutvikling som første del av en helhetlig profil- og stedsbrandingprosess for Tromsø
- Kategori (CPV)
- Varighet
- 4 måneder