Anbudsoversikt for IK-EØS 065-2025 Vektertjeneste til valg 2025 Bergen kommune 2. utlysning

Brief

Vakttjenester

Bergen Kommune trenger vektertjenester for valg 2025, med tjenester som inkluderer vakthold i rådhuset og forhåndsstemmelokaler, transport av stemmesedler og PC-er, samt vakthold i valgtingslokalene i valghelgen og på valgdagen. Konkurransen er delt inn i tre delleveranser: Bergenhus, Årstad, Arna, Fyllingsdalen og Laksevåg, samt Åsane, Fana, Ytrebygda. Leverandører kan tilby på alle delleveranser, men vil kun bli tildelt de de har kapasitet til å bemanne, basert på innlevert kapasitetsskjema. Det kreves at leverandøren har utført minst tre vektertjenester oppdrag til offentlig oppdragsgiver de siste tre årene, dokumentert med referanser som inkluderer navn til oppdragsgiver, verdi og årstall. Prosjektet er lokalisert i Vestland.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
IK-EØS 065-2025 Vektertjeneste til valg 2025 Bergen kommune 2. utlysning
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Asnake T. Erko
Kontakt telefon
+47 05556
Adresse
Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Beskrivelse
Det er behov for vektertjenester, både i forhåndsstemmeperioden 11. august – 5. september, valghelgen 6. – 7. september, på selve valgdagen 8. september og videre utover denne uken. Vakthold i rådhuset, og nærliggende forhåndsstemmelokalerTransport (transport av stemmesedler i forhåndsstemmeperioden, transport av pcer etter stengetid på valgdagen og transport av stemmesedler til Vestland fylkeskommune etter opptelling)Vakthold i valgtingslokalene i valghelgen og på selve valgdagenKonkurransen er delt i 3 delleveranser:Delleveranse 1 – BergenhusDelleveranse 2 - Årstad, Arna, Fyllingsdalen og LaksevågDelleveranse 3 –Åsane, Fana, YtrebygdaTildeling av delleveranser:Leverandør kan levere inn tilbud på alle delleveranser, men skal bare tildeles den/de delleveransene leverandøren har kapasitet til å bemanne, jf. kvalifikasjonskrav om kapasitet/innlevert utfylt kapasitetsskjema.
Tildelingen begynner med delleveranse 1.
Alle som har kapasitet til delleveranse 2 etter at delleveranse 1 er tildelt skal vurderes for delleveranse 2.
Alle som har kapasitet til delleveranse 3 etter at delleveranse 1 og delleveranse 2 er tildelt, skal vurderes for delleveranse 3.
Antall timer oppgitt i prisskjema er estimat og kan variere litt fra reelt antall timer.
Kvalifikasjonskrav 1
Erfaring
Leverandør må ha utført minst tre vektertjenester oppdrag til offentlig oppdragsgiver de siste tre årene. Dokumentasjon: Referansen må inneholde – navn til oppdragsgiver, verdi, årstall. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Kapasitet
Leverandør kan tilby på alle delleveranser, men skal tildeles kun til deler de har kapasitet til. Derfor må leverandøren oppgi hvilken av delene de har kapasitet til. Dokumentasjon: Kapasitetsskjema fylles ut og legges ved tilbudet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    24. apr. 2025, 08:04

  2. Frist for spørsmål

    19. mai 2025, 10:00

  3. Åpningsdato

    4 døgn

    26. mai 2025, 10:00

  4. Frist for innlevering

    26. mai 2025, 10:00

  5. Startdato for avtale

    31. juli 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    26. aug. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    30. sep. 2025, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner