Anbudsoversikt for Innleie av prosjekteringsleder rv. 4 Hadeland
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Byggeteknisk konsulentvirksomhet
Statens vegvesen ønsker å leie inn en erfaren prosjekteringsleder, som kan være en del av byggherreorganisasjonen i oppfølging av prosjektering og utarbeidelse av konkurransegrunnlag for strekningene: * Rv. 4 Roa - Gran grense * Rv. 4 Sandvoll - Amundrud * Rv 4 Almenningsdelet - Lygna
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Innleie av prosjekteringsleder rv. 4 Hadeland
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 11 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
1) Skatteattest Tilbyder skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Tilbyder skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Dersom det skal leveres forespørsel om å delta i konkurransen, skal attesten ikke være eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen. For utenlandske tilbydere skal det fremlegges attester som dokumenterer at tilbyder har oppfylt sine forpliktelser vedrørende betaling av skatter og avgifter. 2) Tilbyder skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre anskaffelsen. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. For å være kvalifisert må tilbyder vurderes som kredittverdig ut fra poengscore. Ved tvil eller behov vil siste tre års regnskap vurderes i tillegg.
Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende/relevante oppdrag. Tilbyder skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Tilbyder skal vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Tilbyder skal redegjøre for minimum 3 (maksimum 5) referanseoppdrag. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte tilbydere kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn tilbyderen.