Anbudsoversikt for Innsamling og transport av avfall

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avfallshåndtering

Maren Kommuneservice AS trenger innsamling og transport av avfall fra avfallsbeholdere i kommunene Audnedal, Mandal, Marnardal og Lindesnes. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner og en varighet på 8 år. Tildelingskriteriene er basert på det økonomisk mest fordelaktige tilbudet, med detaljer tilgjengelig i konkurransegrunnlaget. Leverandøren må ha relevant erfaring og kompetanse fra tilsvarende oppdrag, samt være tilknyttet en lærlingordning eller forplikte seg til å bli det før kontraktens oppstart.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Innsamling og transport av avfall
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
60 000 000,00 kr
Varighet
96 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. Leverandøren skal oppfylle lovbestemte krav i Norge innen helse, miljø og sikkerhet(HMS). Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Leverandøren skal være tilknyttet en lærlingordning, eller forplikte seg til å bli det før kontraktens oppstart, slik at en eller flere lærlinger deltar i arbeidet med å oppfylle kontrakten. Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Kredittratingen skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Ratingen skal ikke være eldre enn 3 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp, og blant annet være basert på siste kjente regnskapstall. Ved kredittgrense på under NOK 400 000 må det vedlegges tilsagn om garanti. Tilbyder skal ha relevant erfaring og kompetanse fra tilsvarende oppdrag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner