Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Avfallshåndtering
ØRIK innbyr til åpen anbudskonkurranse på vegne av Esval Miljøpark KF for innsamling og transport av husholdningsavfall. Dette omfatter innsamling og transport av matavfall, restavfall, papir/papp og plastemballasje fra kommunens abonnenter. Oppdraget omfatter også tilliggende tjenester som distribusjon av poser, sekker, informasjon mv. Hytte- og noe næringsavfall inngår også i dette oppdraget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProØRIK innbyr til åpen anbudskonkurranse på vegne av Esval Miljøpark KF for innsamling og transport av husholdningsavfall. Dette omfatter innsamling og transport av matavfall, restavfall, papir/papp og plastemballasje fra kommunens abonnenter. Oppdraget omfatter også tilliggende tjenester som distribusjon av poser, sekker, informasjon mv. Hytte- og noe næringsavfall inngår også i dette oppdraget.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Kvalitet - gjennomføringsevne
Beskrivelse
Miljø
Beskrivelse
Totalkostnader og øvrige priser
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Sør-Aurdal Kommune trenger renholds-, papir- og plastprodukter for en rammeavtale over 4 år til Valdreskommunene Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre, Vang og Etnedal, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Produktene skal leveres i Innlandet, og anskaffelsen fokuserer på pris (30%), produktkvalitet (30%), klima- og miljøhensyn (30%), leverandørservice (5%), og bestillings-/leveringsløsning (5%). Kvalifikasjonskrav og detaljer om tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Haugaland Kraft AS trenger avfallshåndteringstjenester for en rammeavtale over 3 år, med opsjoner på 2+2+1 år, til en estimert totalverdi mellom 9,5 millioner og 15 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Rogaland og Vestland. Tildelingskriteriene er pris (55%), miljø (30%) og tilbudte rådgiveres kvalifikasjoner (15%).
Bir AS trenger transport av matavfall fra Lønningshaugen 6-12 (Bergen kommune) til Bjørkemoen 44 (Voss kommune), samt transport av diverse avfall fra Bjørkemoen 44 og 60 til diverse mottaksanlegg i Bergen og omegn, gjennom en rammeavtale over 7 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med årlig totalkostnad (60%) og 0-utslippsbiler (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer at tilbydere skal ha utført ett oppdrag med sammenlignbart innhold (transport av diverse avfallstyper med krokbil og henger eller tilsvarende utstyr) i løpet av de siste 2 år, dokumentert med ett referanseprosjekt som inneholder navn på oppdragsgiver, kontaktperson med e-post, verdi på leveransen, tidsrom for leveransen, og en detaljert beskrivelse av leverte ytelser (maksimalt 1 A4-side med skriftstørrelse 12).
Utsira kommune trenger en rammeavtale for leie av containere, inkludert transport og tømming av avfall, over 3 år med opsjon på 1+1 år. Avtalen har en maksimal totalverdi på 300 000 kroner og omfatter leie av ulike containere (10 M3 lukket for restavfall, 20 m3 åpen for metallavfall, 10 m3 for spesialavfall, og 20 m3 med sideåpning for hvitevarer/elektronikk), samt kostnader for tømming/bytting og behandling/salg av avfall. Tjenestene skal leveres i Rogaland.