Anbudsoversikt for Intensjonskunngjøring - lagersystem for optimalisering av bestillingsrutiner og lagerhold
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Holmestrand kommune vil gå i dialog med aScan AS med formål å etablere en digital løsning for bestilling og oppfølging av ulike typer forbruksmateriell og andre produkter med holdbarhetsdato på programområde helse i kommunen. Hensikten er å redusere risiko for avvik hva gjelder lagerhold og kvalitet på lagerførte produkter, - og av dette redusere kostnadene. Mulig kontraktspart aScan 92281863 1392 Vettre
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Intensjonskunngjøring - lagersystem for optimalisering av bestillingsrutiner og lagerhold
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Morten Jacobsen
- Kontakt telefon
- +47 33064100
- Kontakt e-post
- morten.jakobsen@holmestrand.kommune.no
- Adresse
- Rådhusgaten 11, 3080 HOLMESTRAND
- Tilleggskategorier (CPV)
- Beskrivelse
- Holmestrand kommune vil gå i dialog med aScan AS med formål å etablere en digital løsning for bestilling og oppfølging av ulike typer forbruksmateriell og andre produkter med holdbarhetsdato på programområde helse i kommunen. Hensikten er å redusere risiko for avvik hva gjelder lagerhold og kvalitet på lagerførte produkter, - og av dette redusere kostnadene. Mulig kontraktspart aScan 92281863 1392 Vettre
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av planlegging
2. juli 2020, 10:00