Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72212430 Utviklingstjenester relatert til Programvare for lagerstyring

Viser 1-22 av 22 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Markedsdialog - Sirkulær økonomi i bygg; løsning for ombruk av byggemateriell

    Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av løsninger for ombruk av byggemateriell for å fremme sirkulær økonomi i byggeprosjekter i Bergens-regionen. Leverandører inviteres til å delta i en dialogkonferanse for å gi innspill og dele markedskunnskap som kan bidra til å utvikle en velfungerende verdikjede for ombruk av bygningsmateriell. Behovene og målsettingene for prosjektet er beskrevet i et vedlagt dialognotat.

    NorgePlanlegging15. mai 2025
    15. sep. 2025(115 dager)
  2. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Markedsundersøkelse (RFI) - Ombruk av møbler for statlige virksomheter

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger løsninger og tjenester knyttet til ombruk av møbler for å levere statlige fellesavtaler. Det skal leveres en digital ombruksløsning for registrering og markedsplass, samt sirkulære tjenester som håndtering av brukte kontormøbler og -inventar, inkludert flytting, reparasjon og redesign.

    NorgePlanlegging20. sep. 2023
    19. sep. 2023(Utgått)
  3. Oslo Kommune Gravplassetaten

    Oslo Kommune v/Gravplassetaten - fagsystem (markedsundersøkelse - RFI)

    Oslo Kommune v/Gravplassetaten trenger innsikt i anskaffelsesstrategi og eierskapsforvaltning av fagsystem for å gjennomføre en god anskaffelsesprosess. De ønsker å samarbeide med leverandører for å utvikle et fagsystem som skal være tilgjengelig for kommuner og kirkelige fellesråd, både de som er med på investeringen og de som kjøper systemet senere gjennom opsjoner.

    NorgePlanlegging30. juni 2023
    29. juni 2023(Utgått)
  4. Drammen Kommune

    Invitasjon til markedsdialog vedrørende systemstøtte for lageret til Utbygging, Infrastruktur og Vann & avløp

    Drammen kommune vurderer anskaffelse av nytt lagerstyringssystem for lageret til Utbygging, Infrastruktur og Vann & avløp. Dette for å effektivisere arbeidsprosessene til tjenesten og oppfylle målene i kommunens digitaliseringsstrategi. Hensikten med markedsdialogen er å få kjennskap til hvilke løsninger som finnes i markedet, samt innspill til et ev. konkurransegrunnlag.

    NorgePlanlegging29. mars 2023
    28. mars 2023(Utgått)
  5. Oslo Kommune Gravplassetaten

    Oslo Kommune v/Gravferdsetaten - fagsystem (markedsundersøkelse-RFI)

    Gravferdsetaten har behov for et fagsystem som inkluderer et register over graver. Fagsystemet skal opprette, justere og avslutte feste- og stellavtaler, fakturering mm. Systemet skal også legge til rette for kommunikasjon mellom avdelinger og gravplasser spesielt ved prosesser som inkluderer flere avdelinger. De potensielle brukerne av fagsystemet er ca. 130 daglig ansatte i GFE + ca. 130 sesongansatte ved gravplassene i sommerhalvåret. Daglig ansatte kommer fra avdeling gravplass, stab, økonomi, krematoriet og HR som inkluderer Servicekontoret. Sesongansatte vil ha begrenset behov for bruk av fagsystemet. Det vil være behov for superbrukere blant alle avdelingene som kan bidra i opplæring og gi lav-terskel brukerstøtte. I staben har vi én IKT-konsulent som vil følge opp daglig drift og utvidet brukerstøtte som opprettelse av brukere, justering av adgang og lignende. Støtte utover dette og videre utvikling av programvaren, ønsker vi leverandøren skal stå for.

    NorgePlanlegging16. mai 2022
    15. mai 2022(Utgått)
  6. Holmestrand Kommune

    Intensjonskunngjøring - lagersystem for optimalisering av bestillingsrutiner og lagerhold

    Holmestrand kommune vil gå i dialog med aScan AS med formål å etablere en digital løsning for bestilling og oppfølging av ulike typer forbruksmateriell og andre produkter med holdbarhetsdato på programområde helse i kommunen. Hensikten er å redusere risiko for avvik hva gjelder lagerhold og kvalitet på lagerførte produkter, - og av dette redusere kostnadene. Mulig kontraktspart aScan 92281863 1392 Vettre

    NorgePlanlegging2. juli 2020
    1. juli 2020(Utgått)
  7. Vygruppen AS

    Løsninger for planlegging og gjennomføring av offentlig transport

    Vygruppen AS gjennomgår porteføljen av ulike IT-systemer, løsninger og tjenester knyttet til togtransport, herunder muligheten for innovative løsninger og de nyeste "beste praksis"-løsningene som kan bidra til og optimere vår virksomhet. I den forbindelse ønsker vi oppdatert informasjon om gjeldende marked anbefaler og kan tilby. Hovedfokuset i RFI'en er behovet knyttet til Vygruppens daglige drift av passasjertog, men vi er også åpne for synergieffekter knyttet til øvrige forretningsområder innen Vygruppen. Det gjøres for ordens skyld oppmerksom på at RFI-prosessen kan føre til en, flere eller ingen fremtidige anskaffelser. Det henvises til RFI-dokumentene publisert på vår anskaffelsesportal (http://anskaffelser.vy.no) for nærmere informasjon. Det vil også bli gjennomført et webinar mandag 29. juni kl. 09:00 hvor det vil bli gitt utdypende informasjon om bakgrunnen for behovet. Merk at webinaret krever forhåndspåmelding, ref. RFI-dokumentene.

    NorgePlanlegging15. juni 2020
    14. juni 2020(Utgått)