Anbudsoversikt for Intensjonskunngjøring Microsoft Premier Support

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Jernbanedirektoratet har som intensjon å inngå kontrakt med Microsoft Norge AS på Premier Support for å sikre kvalitet og tilgjengelighet for kritiske IKT tjenester. PREMIER SUPPORT: Microsoft vil bistå i utarbeidelse av leveranseplan, proaktive tjenester og etablering av løsninger på Microsoft teknologi. Microsoft Premier Support sin tilnærming er å identifisere og løse potensielle utfordringer for å sikre at kritiske IKT tjenester hos Jernbanedirektoratet leverer en smidig, driftssikker og tilgjengelig plattform. Leveransene vil bestå av strategiske dokumenter og deling av relevant kunnskap som skal sikre at veivalg tas i tråd med Microsoft sin anbefalte utprøvde praksis.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Microsoft Norge AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
520 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tidslinje