Anbudsoversikt for Juridiske tjenester

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Juridiske tjenester

Universitetet i Oslo har inngått avtale med Advokatfirmaet Hjort AS for juridisk kompetanse til å levere advokattjenester i Oslo. Anbudets vekting var pris 30%, erfaring og kompetanse på tilbudt nøkkelpersonell 60% og tjenestebeskrivelse 10%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Advokatfirmaet Hjort AS
Andre tilbydere
  • Advokatfirmaet Føyen AS
  • Advokatfirmaet Selmer AS
  • Advokatfirmaet Simonsen Vogt Wiig AS
  • Advokatfirmaet Wiersholm AS
  • Bull & Co Advokatfirma AS
  • Cms Kluge Advokatfirma AS
  • Ernst & Young AS
Kontraktsverdi
16 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Juridiske tjenester
Lokasjon
Tildelingskriterium 1
Pris
Pris vil bli evaluert ut ifra følgende: • Timepris advokat * Timepris advokatfullmektig
Tildelingskriterium 2
Erfaring og kompetanse på tilbudt nøkkelpersonell. Begrunnelse for tilbudt personell.
Med erfaring og kompetanse på tilbudt personell menes erfaring og kompetanse til de navngitte nøkkelpersonene som tilbys for gjennomføringen av denne rammeavtalen, og i hvilken grad erfaringen og kompetansen dekker oppdragsgivers behov. Leverandøren skal levere følgende: Angivelse av nøkkelpersonell til de forespurte rettsområder, jfr SSA-O Bilag 1 og 4 • CV-er tilbudt nøkkelpersonell Begrunnelse for hvorfor akkurat disse personene tilbys (Jfr SSA-O Bilag 1 og Bilag 2) • CV-ene lastes opp i egen fil/filer
Tildelingskriterium 3
Tjenestebeskrivelse
I dette kriteriet vil klarhet og fullstendighet i etterspurte rutiner beskrives, i tilegge til omfang og innhold i andre ytelser som er etterspurt. Leverandøren skal beskrive hvordan oppdragsgiver og dens bestillinger og andre henvendelser ivaretas og håndteres av Leverandøren, inkl. beskrivelse av forventet responstid mv. (SSA-O Bilag 4) Det skal oppgis et kontaktpunkt/-person for generelle henvendelser fra bestillere. Beskriv også mulighetene for å drøfte korte faglige spørsmål pr. telefon og ev. relevante detaljer rundt dette. Eventuelt andre ytelser beskrives i bilag 2 til SSA O.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner