Anbudsoversikt for Juridiske tjenester - grunnerverv

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Juridiske tjenester

Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers behov for juridiske tjenester innen grunnerverv, herunder: - Oppdrag som prosessfullmektige på vegne av fylkeskommunen - Løpende juridisk veiledning og rådgivning, muntlig og skriftlig - Utarbeidelse av juridiske notater og prosessrisikovurderinger - Kvalitetssikring av arbeid som fylkeskommunen selv har utformet - Yte juridisk bistand ved forhandlinger - Faglig bidrag/opplæring innen rettsområdet, herunder interne kurs, veiledning og foredrag Det vil nærmere bestemt være behov for bistand og prosedyre ved: - Skjønns- og overskjønnssaker samt forberedelse av disse. - Jordskiftesaker, herunder tiltaksjordskifte, og eventuell anke til lagmannsretten. Klikk her https://permalink.mercell.com/184941689.aspx

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Juridiske tjenester - grunnerverv
Estimert verdi
7 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Firmaattest: Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves som et minimum at tilbyder ikke er konkurs, under gjeldsforhandling, avvikling eller har innstilt sin virksomhet. Det kreves tilfredsstillende økonomisk og finansiell stilling for å kunne gjennomføre kontrakten. Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner: a. Det kreves at leverandør har god erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser (dvs. oppdrag av samme art, størrelse og omfang) til offentlige oppdragsgivere og erfaring innen grunnerverv. b. Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for gjennomføring av kontrakten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner