Asker Kommune
Gressklipping rundt kommunale bygg
Asker Kommune trenger gressklipping rundt kommunale bygg i Asker kommune gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Oslo Kommune Bymiljøetaten har avlyst konkurransen om kjøp av 2 store sittegressklippere for gressklipping av naturgress på idrettsanlegg i Oslo. Anskaffelsen skulle ha en maksimal totalverdi på 1 500 000 kroner, men ble avlyst da alle tilbud ble trukket tilbake eller funnet inadmissible.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAnskaffelsen skal bidra til å dekke Bymiljøetatens behov for gressklipping av naturgress i Oslo kommunens idrettsanlegg. For å ivareta god kvalitet på en naturgressarealene og sørge for at kvaliteten opprettholdes over tid, må man sørge for regelmessig klipping. Det er behov for nye gressklippere for å ivareta denne arbeidsoppgaven.
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Beskrivelse
.
Beskrivelse
.
Beskrivelse
.
Asker Kommune trenger gressklipping rundt kommunale bygg i Asker kommune gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner.
Ringsaker Kommune trenger en fjern-/radiostyrt beitepusser for bruk i skråninger tilknyttet kommunens park- og friområder i Innlandet. Leveransen skal benyttes på kommunale grøntområder som klippes 1-2 ganger per år, og det ønskes ikke tilbud på redskapsbærende utgaver. Kontrakten har en varighet på 2 år.
Enebakk kommune trenger service på hagemaskiner, kjøp av smøremidler og spesialdrivstoff, samt kjøp av håndverktøy og hagemaskiner, med en maksimal totalverdi på 1 million kroner over 2 år. Universal Maskin AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Trondheim kommune trenger skog- og parkdriftutstyr av profesjonell kvalitet for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger traktorer til Oslo kommunes virksomheter, med en maksimal totalverdi på 108 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer en beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak, hvor attester fra uavhengige organer som EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller tilsvarende kan benyttes som dokumentasjon, samt en beskrivelse av leverandørens systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper, inkludert formelle policy/retningslinjer.