Anbudsoversikt for Kjøp av biladministrasjon og leasing av tjenestebiler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bil- og leasingtjenester
Statens vegvesen ønsker tilbud på levering av kjøretøyadministrasjon, operasjonell leasing og i mindre grad kjøp av tjenestekjøretøy. Formålet med anskaffelsen er å ha tilgang til de mest totaløkonomiske kjøretøy mht drift og vedlikehold, miljøbelastning, leasingpris etc, og som samtidig løser våre funksjonelle krav og behov. Statens vegvesen skal ha mulighet til å gjøre avrop på andre merker og modeller enn det tilbudte til tilsvarende pris, dersom dette anses hensiktsmessig som følge av at det reduserer miljøbelastningen og/eller gir en bedre totaløkonomi i bilforvaltningen til Statens vegvesen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av biladministrasjon og leasing av tjenestebiler
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Tilbyder skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Tilbyder skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Dersom det skal leveres forespørsel om å delta i konkurransen, skal attesten ikke være eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen. For utenlandske tilbydere skal det fremlegges attester som dokumenterer at tilbyder har oppfylt sine forpliktelser vedrørende betaling av skatter og avgifter. Tilbyder skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre anskaffelsen. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. For å være kvalifisert må tilbyder vurderes som kredittverdig. Ved tvil eller behov vil siste tre års regnskap vurderes i tillegg.
Tilbyder skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Tilbyder skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Tilbyder skal vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Tilbyder skal redegjøre for minimum 2 (maksimum 5) referanseoppdrag. I tillegg til den dokumentasjon som tilbyder har levert, vil oppdragsgiver kunne vektlegge egne dokumenterte erfaringer med tilbyderen.