Anbudsoversikt for Kjøp av kontormøbler til Norads lokaler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør for levering av kontormøbler og innredning. Norad flyttet i 2016 til nye lokaler i Bygdøy Allé 2 og da var det meste av møblementet nytt eller lite brukt. Derfor har Norad ikke behov for omfattende endringer i innredningen, men kun tilpasninger og supplering av eksisterende løsninger. Etter ombygging i 2017 har Norad 96 åpne plasser og 176 cellekontor. Arbeidsplassene er fordelt over 7 etasjer. Det er totalt 14 samtale- /stillerom, 18 møterom og 2 hvilerom. Møblement som skal bestilles gjelder alle rom og arealer i Norads sine lokaler: fellesområder, cellekontorer, åpne arbeidsplasser, møterom, printerrom, lager, bibliotek. I tillegg kan det bestilles solskjerming.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Kjøp av kontormøbler til Norads lokaler
Estimert verdi
2 800 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Firmaattest Skatteattest for skatt Skatteattest for MVA
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyder må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Siste års regnskap
Kvalifikasjonskrav 3

1. Foretakets viktigste leveranser de siste 3 årene, inkludert deres verdi, tidspunkt og mottaker (kan beskrives i ESPD skjema) 2. Redegjørelse for eksisterende rutiner som dokumenterer at kravet om miljøledelsessystem er dekket. Hvis dette er beskrevet i virksomhetens kvalitets- eller miljøledelsessystem i henhold til ISO 9001, ISO 14001 eller tilsvarende 3. partsverifiserte systemer, er det nok å legge frem et gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner