Anbudsoversikt for Kjøp av kontormøbler til Norads lokaler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontormøbler og -utstyr
Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør for levering av kontormøbler og innredning. Norad flyttet i 2016 til nye lokaler i Bygdøy Allé 2 og da var det meste av møblementet nytt eller lite brukt. Derfor har Norad ikke behov for omfattende endringer i innredningen, men kun tilpasninger og supplering av eksisterende løsninger. Etter ombygging i 2017 har Norad 96 åpne plasser og 176 cellekontor. Arbeidsplassene er fordelt over 7 etasjer. Det er totalt 14 samtale- /stillerom, 18 møterom og 2 hvilerom. Møblement som skal bestilles gjelder alle rom og arealer i Norads sine lokaler: fellesområder, cellekontorer, åpne arbeidsplasser, møterom, printerrom, lager, bibliotek. I tillegg kan det bestilles solskjerming.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av kontormøbler til Norads lokaler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 2 800 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Firmaattest Skatteattest for skatt Skatteattest for MVA
Tilbyder må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Siste års regnskap
1. Foretakets viktigste leveranser de siste 3 årene, inkludert deres verdi, tidspunkt og mottaker (kan beskrives i ESPD skjema) 2. Redegjørelse for eksisterende rutiner som dokumenterer at kravet om miljøledelsessystem er dekket. Hvis dette er beskrevet i virksomhetens kvalitets- eller miljøledelsessystem i henhold til ISO 9001, ISO 14001 eller tilsvarende 3. partsverifiserte systemer, er det nok å legge frem et gyldig sertifikat.