Anbudsoversikt for Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Oppdragsgiver skal anskaffe en kontrollgrav til eksisterende kontrollstasjon ved Rv15 Kjøs i Hornindal kommune. En kontrollgrav brukes til teknisk kontroll av tyngre kjøretøy og skal integreres med slitasjetester og bremseprøver. Formålet med anskaffelsen er å utruste kontrollstasjonen med utstyr som sikrer mulighet for gjennomføring av fullverdig teknisk kontroll av tunge kjøretøy i.h.t. nye retningslinjer. Kontrollstasjonen består i dag av en åpen kontrollplass og et bygg med kontor, spiserom og WC. Kontrollstasjonen skal også få oppført en kontrollhall over kontrollgraven ved et senere tidspunkt. Oppdraget omfatter all nødvendig prosjektering, leveranser og arbeid som må til for å få kontrollgraven bygd og plassert slik at oppdragsgiver kan ta den i bruk. Inkludert nødvendig elektroarbeid mm. Kontrollgraven skal leveres med slitasjetester og klargjort for montering av bremseprøver levert av annen leverandør. Grunn og betongarbeid blir levert av annen leverandør.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyder skal vedlegge attest for betaling av skatt og merverdiavgift utstedt av kompetent organ i tilbyders hjemstat, eller det land hvor tilbyderen er etablert. Attesten skal vise om tilbyderen har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Dersom det skal leveres forespørsel om å delta i konkurransen, skal attesten ikke være eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen. Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Årsregnskap for de siste 3 regnskapsår. Et komplett årsregnskap inkluderer inkluderer styrets årsberetning, resultatregnskap, balanse, noter, og revisjonsberetning
Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte leverandører kan dokumentere nødvendig erfaring ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren.