Anbudsoversikt for Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Seljestad Kontrollstasjon
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Oppdragsgiver ønsker å etablere avtale for kjøp, installasjon og igangkjøring av kontrollgrav inkl. slitasjetester for kontroll av tunge kjøretøy ved Seljestad kontrollstasjon. Formålet med anskaffelsen er å imøtekomme kommende krav til gjennomføring av kontroller i henhold til EU direktiv. Levering og montering av prefabrikkert kontrollgrav. Montert inne i eksisterende kontrollhall ved Seljestad kontrollstasjon. Graven skal leveres med slitasjetester for tunge kjøretøy i henhold til kravspesifikasjon under, samt tilrettelagt for montering av bremseprøver levert av eksisterende rammeavtale mellom Oppdragiver og annen Leverandør.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Seljestad Kontrollstasjon
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 2 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyder skal vedlegge attest for betaling av skatt og merverdiavgift utstedt av kompetent organ i tilbyders hjemstat, eller det land hvor tilbyderen er etablert. Attesten skal vise om tilbyderen har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Dersom det skal leveres forespørsel om å delta i konkurransen, skal attesten ikke være eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen. Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Positiv egenkapital Årsregnskap for de siste 3 regnskapsår. Et komplett årsregnskap inkluderer inkluderer styrets årsberetning, resultatregnskap, balanse, noter, og revisjonsberetning
Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte leverandører kan dokumentere nødvendig erfaring ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren.