Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bærum Kommune har inngått en rammeavtale med Lekolar AS for levering av leker og formingsmateriell til Bærum og Asker kommuner. Avtalen dekker behovene til skoler, skole- og fritidsordninger (SFO) og barnehager, og inkluderer produkter som leker for inne- og utebruk, pedagogisk materiell, formingsmateriell, sykler og turutstyr. Rammeavtalen gjelder alle tjenesteområder i kommunene og avrop vil skje suksessivt i avtaleperioden. Det var krav om kostnadseffektivitet og miljø- og samfunnsansvar, med evaluering basert på 60% pris og 40% kvalitet. Tre leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Lekolar AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 27 000 000 kr

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke Bærum kommune og Asker kommune sine behov for kjøp av leker og formingsmateriell, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte.Avtalen er rettet mot alle tjenesteområder/tjenestesteder i kommunene. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være skoler, skole og fritidsordning (SFO) og barnehager.Hovedtrekkene i prosedyrenRammeavtalen omfatter blant annet følgende produkter:Leker for inne- og utebruk som spill, aktivitetsleker, byggesett, treleker, dukker, plastleker etc.Pedagogisk materiell som språkmateriell, programmeringsutstyr, regnings-materiell, faglig konkretiseringsmateriell etc.Formingsmateriell som papir, maling, pensler, blyanter, fargestifter, lim, perler, tekstil, garn etc.Sykler, turtralle etc.Turutstyr som grillspyd, sitteunderlag, tursekker, reinsdyrskinn etc.Oppdragsgiver kan står fritt til å kjøpe følgende produkter utenom rammeavtalen:leire, keramikk, glasur med tilbehør. Oppdragsgiver har til hensikt å gjennomføre en mini konkurranse på disse produktene.Avrop vil skje suksessivt i rammeavtaleperioden. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgiveres adresser i respektive kommuner.Rammeavtalen omfatter ikke følgende produkter:Møbler og innredning, symaskiner og service, kontorrekvisita, lekestativ og lekeapparater, sløydmateriell og trevirke til sløyd, bøker til skole og barnehager samt idrettsmateriell og utstyr (som for eksempel fotball, volleyball, ballspill etc).Det kan være noe overlapping på produkter i denne rammeavtalen og rammeavtalene om kjøp av kontorrekvisita og kjøp av idrettsmateriell og utstyr som oppdragsgiver har.

    Kontakt telefon
    67 50 40 50
    Adresse
    Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Evaluering av totalpris

    Beskrivelse

    Tildelingskriteriet Kvalitet

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner