Halden Kommune
Formingsmateriell og leker
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Bærum Kommune har inngått en rammeavtale med Lekolar AS for levering av leker og formingsmateriell til Bærum og Asker kommuner. Avtalen dekker behovene til skoler, skole- og fritidsordninger (SFO) og barnehager, og inkluderer produkter som leker for inne- og utebruk, pedagogisk materiell, formingsmateriell, sykler og turutstyr. Rammeavtalen gjelder alle tjenesteområder i kommunene og avrop vil skje suksessivt i avtaleperioden. Det var krav om kostnadseffektivitet og miljø- og samfunnsansvar, med evaluering basert på 60% pris og 40% kvalitet. Tre leverandører deltok i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke Bærum kommune og Asker kommune sine behov for kjøp av leker og formingsmateriell, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte.Avtalen er rettet mot alle tjenesteområder/tjenestesteder i kommunene. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være skoler, skole og fritidsordning (SFO) og barnehager.Hovedtrekkene i prosedyrenRammeavtalen omfatter blant annet følgende produkter:Leker for inne- og utebruk som spill, aktivitetsleker, byggesett, treleker, dukker, plastleker etc.Pedagogisk materiell som språkmateriell, programmeringsutstyr, regnings-materiell, faglig konkretiseringsmateriell etc.Formingsmateriell som papir, maling, pensler, blyanter, fargestifter, lim, perler, tekstil, garn etc.Sykler, turtralle etc.Turutstyr som grillspyd, sitteunderlag, tursekker, reinsdyrskinn etc.Oppdragsgiver kan står fritt til å kjøpe følgende produkter utenom rammeavtalen:leire, keramikk, glasur med tilbehør. Oppdragsgiver har til hensikt å gjennomføre en mini konkurranse på disse produktene.Avrop vil skje suksessivt i rammeavtaleperioden. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgiveres adresser i respektive kommuner.Rammeavtalen omfatter ikke følgende produkter:Møbler og innredning, symaskiner og service, kontorrekvisita, lekestativ og lekeapparater, sløydmateriell og trevirke til sløyd, bøker til skole og barnehager samt idrettsmateriell og utstyr (som for eksempel fotball, volleyball, ballspill etc).Det kan være noe overlapping på produkter i denne rammeavtalen og rammeavtalene om kjøp av kontorrekvisita og kjøp av idrettsmateriell og utstyr som oppdragsgiver har.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Evaluering av totalpris
Beskrivelse
Tildelingskriteriet Kvalitet
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger forbruksmateriell innen renhold, tørk og hygiene, kjøkken og servering, samt kontor og skole, for en rammeavtale med en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 1,1 milliarder kroner. Den årlige estimerte verdien for Oslo kommune og samarbeidspartnere er 180 millioner kroner. Maske AS har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene vektes med 70% på samlet evalueringspris og 30% på samlet total score for andel miljømerkede produkter, andel rettferdig handel-sertifiserte produkter og andel etisk handel-sertifiserte produkter. Kvalifikasjonskrav inkluderer erfaring fra sammenlignbare oppdrag dokumentert med beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, et kvalitetssikringssystem dokumentert med attest fra uavhengige organer (f.eks. ISO 9001:2015) eller beskrivelse av tiltak, miljøledelsestiltak dokumentert med beskrivelse av tiltak (f.eks. EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001), og aktsomhetsvurdering dokumentert med beskrivelse av systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper og OECDs retningslinjer, samt utfylling av Vedlegg 4 Svarskjema for Kravsett A.
Norsk Folkemuseum Sti trenger en leverandør som tar fullt ansvar for utarbeidelsen av utstillingen "LEK", inkludert konsept, utforming, innkjøp av elementer, ferdigstilling og installering i Oslo, til en maksimal totalverdi på 1,6 millioner kroner. Tilbud vil bli evaluert basert på kvalitet (50%), bærekraft (30%) og pris (20%). Leverandøren må dokumentere god erfaring og kompetanse fra relevante oppdrag med overføringsverdi til dette oppdraget, ved å presentere en oversikt over de inntil 3 mest relevante leveransene utført de siste fem årene.
Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.