Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk

Viser 1-25 av 135083 resultater

  1. Statsbygg

    2025/3194 - Rammeavtale for servere til Statsbygg

    Statsbygg trenger servere, disker, minnebrikker, vifter, strømforsyninger og annet tilhørende utstyr, samt vedlikehold, support og nødvendig programvare i form av lisenser, gjennom en rammeavtale over 5 år, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Leveransene skal skje i Oslo. Anskaffelsen skal dekke behovet for fornyelse av gamle servere, utvidelse av kapasitet eller utskifting av utstyr som er fullt ut kompatibelt med eksisterende DELL Vxrail-servere. Tildelingskriteriene er pris (70%) og samarbeid (30%).

    Konkurranse27. aug. 2025
    15. sep. 2025(17 dager)
    40 000 000 kr
  2. Bodø Kommune

    2025/4804 - Anskaffelse av Veterinærvakttjenester

    Bodø kommune trenger veterinærvakttjenester for produksjonsdyr og hest i Bodø og Værøy kommune. Det skal inngås to separate kontrakter med autoriserte veterinærer for en vaktordning på hverdager fra kl. 16:00-08:00, og hele døgnet i helger og på høytidsdager. Kontraktene har en samlet estimert verdi på ca. 8 millioner kroner eksklusive mva. over 4 år. Tildelingskriteriene er leverandørens oppdragsforståelse (50%) og formalkompetanse og erfaring (50%).

    Konkurranse27. aug. 2025
    5. sep. 2025(7 dager)
    8 000 000 kr
  3. Sykehusinnkjøp Hf

    Vers. 2 Ultralydapparat til Anestesi og Intensiv ved St. Olavs Hospital HF (saksnr. 2025/39017)

    Vi har fjernet et SKAL-krav til dockingstasjon, da dette var ment som et BØR-krav. Oppdaterte anbud har derfor en ny versjon 2 på kravspesifikasjon og prisskjema. Ellers er de øvrige dokumenter lik forrige utlysning.Anskaffelsens formål er å inngå kjøpsavtale på 1 stk. ultralydapparat inklusive 1 stk. probe for venøs tilgang og 2 stk. probe for nerveblokkader til Anestesiavdelingen, med opsjon på 10 stk. tilsvarende apparat i løpet av en periode på inntil 3 år for alle sykehus i Helse Midt-Norge.

    Konkurranse27. aug. 2025
    29. sep. 2025(31 dager)
  4. Medietilsynet

    Bistand kvantitative undersøkelser-analyser til barns mediebruk

    Konkurransen gjelder levering av bistand kvantitative undersøkelser-analyser til barns mediebruk  Anskaffelsens verdi anslås til: Hovedoppdraget er estimert til 700.000-800.000 eks mva NOK. Anskaffelsens verdi inkludert alle opsjoner er estimert til 1.250.000-2.500.000,- eks. mva NOK. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver har opsjon på å gjennomføre hovedundersøkelsene Barn og Medier og Foreldre og Medier på nytt i 2027/2028. I tillegg har oppdragsgiver opsjon på å kjøpe tilleggstjenester som tilleggsundersøkelser, og mulighet til å rekruttere respondenter til kvalitative intervjuer." For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder.

    Resultat27. aug. 202510 000 000 kr
  5. Asker Kommune

    (25110) Programmering, systemering og integrasjonsutvikling, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtalen for levering av produktnøytral teknologirådgivning, løsningsarkitekt, techlead og utviklere. Anskaffelsens verdi anslås til:  NOK 7.500.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 70.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Resultat27. aug. 2025
  6. Nasjonalbiblioteket

    Design av bok-, film- og musikkutgivelser, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for tjenester knyttet til design- og layout av bok-, musikk-, og filmutgivelser. Anskaffelsens verdi anslås til:  NOK 600.000 - 1.100.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 8.000.000,- eks mva. Behovene for denne type design er tilknyttet en utgivelsesplan, men vil variere i avtaleperioden og være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Resultat27. aug. 20258 000 000 kr
  7. Orkland Kommune

    25/09698 Åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av Medisinsk forbruktsmateriell

    Orkland kommune trenger medisinsk forbruksmateriell for en rammeavtale over 2 år, med opsjon på 1+1 år, og en estimert årlig verdi på ca. 7 millioner kroner. Avtalen omfatter produktkategorier som sårbehandling, beskyttelsesutstyr, ernæring, sprøyter/kanyler, stomiutstyr, laboratorietester, diagnostisk utstyr og inkontinensprodukter. Leveransene skal skje i Trøndelag. Kontrakten tildeles basert på laveste pris.

    Konkurranse27. aug. 2025
    15. sep. 2025(17 dager)
  8. Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet Ntnu

    Intensjonskunngjøring: 10-års service på thrusterne til FF Gunnerus

    Thrusterne til FF Gunnerus er av typen Rim-Drive Azimuth Thrusters, RDAZ1900. De skal ha 10-års service i henhold til leverandørens spesifikasjoner. Demontering av thrusterne gjøres ved Fiskerstrand Verft, som NTNU har rammeavtale med. Etter demontering blir thrusterne fraktet til Kongsberg Maretime AS for gjennomføring av servicen, før de blir sendt tilbake til Fiskerstrand Verft for remontering.

    Resultat27. aug. 2025
  9. Statsforvalterens Fellestjenester

    Anskaffelse av rammeavtale for levering av feltbekledning

    Statsforvalterens Fellestjenester trenger en rammeavtale for levering av feltbekledning og fjellstøvler over 2 år, med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for nyanskaffelser, reparasjon og tilpasning av feltbekledning for ansatte i tjeneste hos Statsforvalteren, inkludert nasjonalparkforvaltere, med vekt på et mer bærekraftig forbruk. Bekledningen skal være egnet for feltarbeid og befaringer i skog, mark og fjell.

    Konkurranse27. aug. 2025
    11. sep. 2025(13 dager)
    3 000 000 kr
  10. Bergen Kommune

    Trinn 1 Kvalifikasjonfase - Rammeavtale Elektroniske låser til helse- og omsorgstjenestene

    Kunden ønsker å inngå en rammeavtale om levering av elektroniske låser med tilhørende tilbehør og materiell. (inkl. nøkkelbokser og relé for styring av porttelefon). Låsene skal administreres av en separat systemløsning for administrasjon og forvaltning av elektroniske låser, levert som en tjeneste over internett («software as a service»-leveranser). Denne delen av behovet er anskaffet i en separat prosess. Utstyret anskaffet under denne rammeavtalen må derfor kunne administreres av et system levert av en tredjepart.

    Konkurranse27. aug. 2025
    29. sep. 2025(31 dager)
    20 000 000 kr
  11. Statens Vegvesen

    E39 Veibustkrysset

    Veibustkrysset skal ombygges til toplanskryss med tilhørende av og påkjøringsramper til E39. Eksisterende bru under E39 skal rives og det skal bygges ny bru med to kjørebaner og fortau under brua. Eksisterende busslommer beholdes inntil E39 og det etableres nødvendig gangvegsystem fra busslommene og fram til kommunalt veinett. Kontraktsarbeidene omfatter i hovedsak ca. 510 m utvidelse av E39 fra to til fire kjørefelt, bygging av midlertidig rundkjøring og 250 m interimsvei, rivning og bygging av ny kulvert under E39, utvidelse av kommunale veger/bygging av GS-veger og omlegging av eksisterende infrastruktur i området. Veglysanlegget fornyes i kryssområdet og ca. 500 m sørvestover langs E39.

    Konkurranse27. aug. 2025
    1. okt. 2025(33 dager)
  12. Renovasjon I Grenland Iks

    Invitasjon til markedsdialog om kommende anskaffelser - behandling av avfall fra gjenvinningsstasjoner

    RiG IKS inviterer til markedsdialog om kommende anskaffelser av behandling av avfall fra de tre gjenvinningsstasjonene i Grenland. Markedsdialogen gjennomføres som fysisk møte på Comfort Hotel Porsgrunn den 30. oktober fra kl 10:00-11:30 etterfulgt av lunsj. Påmelding gjøres til e-postadresse anskaffelser@rig.no innen 23. oktober. Spørsmål om markedsdialogen kan rettes til den samme e-postadressen. Påmelding er nødvendig pga. matbestilling og planlegging av møteromsoppsett/-kapasitet. Invitasjon til markedsdialogen med nærmere opplysninger om formål med markedsdialogen, avfallsfraksjonene som inngår, temaer RiG ønsker å ta opp med markedsaktørene osv. kan lastes ned fra RiGs nettside: https://www.rig.no/anskaffelser/.

    Planlegging27. aug. 2025
    27. des. 2025(120 dager)
  13. Den Norske Kirke

    RFI - Nasjonale digitale fellesløsninger for aktiviteter og medlemsoppfølging

    Elektroniske verktøy som støtter opp under kjernevirksomheten til Den norske kirke. Verktøy skal svare på behov knyttet til håndtering av kontaktinformasjon, kommunikasjon med kontakter, styring av lokaler og personalressurser samt planlegging og gjennomføring av kirkelige handlinger og arrangementer. RFI-en gjennomføres for å få et helhetlig bilde av løsningsmuligheter ved fremtidige anskaffelser. Frist for besvarelsen er 19. september kl 17:00.

    Planlegging27. aug. 2025
    27. des. 2025(120 dager)
  14. Miljødirektoratet

    Lederutviklingsprogram - Invitasjon til digital leverandørkonferanse

    Miljødirektoratet planlegger anskaffelsen av et helhetlig lederutviklingsprogram for sine 60 ledere, som skal styrke både enkeltledere og ledergruppen som helhet, og hjelpe dem med å håndtere økende krav og forventninger. Leverandører inviteres til å delta i en digital leverandørkonferanse for å få presentert behovene, og deretter til én-til-én møter for å gi innspill til organisering og utforming av programmet. Programmet skal være skreddersydd, relevant og virksomhetsnært, og bygge på statens lederforventninger og direktoratets behov.

    Planlegging27. aug. 2025
    30. okt. 2025(62 dager)
  15. Ringsaker Kommune

    Drivstoff og maskinvask fra stasjon

    Ringsaker kommune, heretter omtalt som Kunden, har behov for å inngå rammeavtale med én leverandør for hovedsakelig kjøp av drivstoff fra pumpe (bensin, diesel og avgiftsfri diesel) til kommunens kjøretøypark, som omfatter personbiler, varebiler, lastebiler og traktorer.Avtalen inkluderer også maskinvask i automat og mindre transportrelatert rekvisita.Formålet med avtalen er å sikre kostnadseffektiv, forutsigbar og enkel tilgang til ovennevnte produkter, med nødvendig lokal tilgjengelighet for kommunens kjøretøypark. Det er derfor stilt krav om at leverandøren skal tilby minst én stasjon med beliggenhet maks. 5 km fra hver av Kundens hovedlokasjoner i Moelv og Brumunddal.Avtalen gjelder i 2 år med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år.Nærmere informasjon om avtalen og tilhørende krav fremgår av anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse27. aug. 2025
    30. sep. 2025(32 dager)
    17 000 000 kr
  16. Alta Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning for kjøretøy under 7,5 tonn Alta kommune

    Alta kommune, heretter kalt oppdragsgiver har de kommende årene behov for fremtidsrettede biler under 7.5t. Oppdragsgiver ønsker en avtale som skal dekke behov for biler, samt ivareta føringer for å redusere miljøbelastning. Oppdragsgiver vil med gjennomføring av denne konkurransen foreta innkjøp av biler fra en eller flere leverandører. Anskaffelsen vil gjelde kjøp, leasing og leie av: Elbiler, hybridbiler og fossilt drevne biler.  Oppdragsgiver viser videre til Meld. St. 13 2020–2021 Klimaplan for 2021–2030 hvor det i kapittel 3.4.2.5 Offentlege innkjøp står: «Regjeringa vil derfor ta sikte på å innføre krav som sikrer nullutslepp i offentlege kjøp av personbiler og mindre varebiler fra 2022. For kravene gjeld at helt spesielle værforhold eller liknande kan gi grunnlag for unntak.» For å kunne møte fremtidens behov på en tilfredsstillende måte skal oppdragsgiver inngå en dynamisk innkjøpsordning for å ivareta konkurranse på biler under 7.5t. Dette gjelder for kjøp, leasing og leie av biler for alle kommunens virksomheter, enheter og kommunale foretak, kulturbygg, kulturhuset og kommunale stiftelser vil ved behov kunne benytte avtalen.  Verdien på ordningen vil være rundt Kr. 5 Mill per. år, beregnet utifra tidligere års kostnad. Oppdragsgiver beregner verdien utifra 4 år. Totalverdien på 4 år vil da være 20 Mill. Verdien er på ingen måte bindende, men kun et estimat.

    Dynamisk innkjøpsordning27. aug. 2025
    1. nov. 2031(100+ dager)
    20 000 000 kr
  17. Molde Kommune

    P 03-25 Prekvalifisering - Helse og velferd - på vei mot 2040

    Molde kommune trenger konsulenttjenester for å utforske nye arbeidsformer, samarbeidsstrukturer og modeller for tjenesteyting, samt smartere bruk av teknologi for å skape bærekraftige helse- og omsorgstjenester. Dette skal gjøres i tett samarbeid med kommunene Aukra, Hustadvika, Kristiansund, Rauma og Vestnes. Kontrakten har en varighet på inntil 1 år, med mulighet for automatisk forlengelse i 6 måneder, og en totalverdi på inntil 6 millioner kroner. Leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle faser av den triple diamanten, som er en åpen og eksperimenterende tilnærming for Stimulab-prosjekter.

    Konkurranse27. aug. 2025
    1. okt. 2025(33 dager)
    6 000 000 kr