Moss Kommune
Kjøretøy - Kjøp av lastebil/krokløfter 4 akslet
Moss Kommune trenger en 4-akslet/tridem lastebil/krokløfter, klargjort med brøyteplate, til en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Frogn kommune skal anskaffe ny lastebil til kommunalteknisk avdeling. Lastebilen skal benyttes til vedlikehold av kommunale veier. Det skal senere påmonteres brøyteskjær og saltbrigg. Antatt årlig kjørelengde vil være 10-15.000 km.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFrogn kommune skal anskaffe ny lastebil til kommunalteknisk avdeling. Lastebilen skal benyttes til vedlikehold av kommunale veier. Det skal senere påmonteres brøyteskjær og saltbrigg. Antatt årlig kjørelengde vil være 10-15.000 km.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Føreropplevelse
Beskrivelse
Ettermarkedstilbud
Moss Kommune trenger en 4-akslet/tridem lastebil/krokløfter, klargjort med brøyteplate, til en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Molde Kommune trenger en ny lastebil med tippeplan for Rauma kommune, som skal fungere operativt i et stort geografisk område under norske forhold hele året. Kontrakten har en varighet på 1 år.
Sarpsborg Kommune trenger kompetanse innen kjøretøy for å levere en dynamisk innkjøpsordning over 6 år. Ordningen skal dekke behov for egentransport og redusere klima- og miljøbelastning, inkludert minibusser, chassis med påbygg, varebiler, personbiler, spesialbygde kjøretøy og utrykningskjøretøy. To viktige formelle krav er total bemanning hos leverandøren og erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Innlandet Fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Formålet med ordningen er å sikre fylkeskommunen tilgang til nødvendige motorkjøretøy etter behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest. Leverandører må være lovlig etablerte foretak med god økonomisk og finansiell stilling for å kunne delta i ordningen.