Fredrikstad Kommune
Renovasjonsbiler - Dynamisk innkjøpsordning
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Renovasjonen IKS har til hensikt å gå til innkjøp av følgende kjøretøy: - 2 stk. kjøretøy for innsamling av glassemballasje. - 1 stk. 2-kammer komprimator kjøretøy. - 1 stk. kjøretøy med krokløfter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRenovasjonen IKS har til hensikt å gå til innkjøp av følgende kjøretøy: - 2 stk. kjøretøy for innsamling av glassemballasje. - 1 stk. 2-kammer komprimator kjøretøy. - 1 stk. kjøretøy med krokløfter.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Kongsvinger Kommune, på vegne av Glåmdal Interkommunale Renovasjonsselskap (GIR) og Solør Renovasjon IKS (SOR), etablerer en dynamisk innkjøpsordning for leasing og kjøp av renovasjonsbiler, med en maksimal totalverdi på 113,5 millioner kroner over 10 år. Ordningen omfatter primært chassis, påbygg, serviceavtaler og vedlikeholdsavtaler, og skal dekke behovet for renovasjonsbiler i Innlandet.
Renovasjonsselskapet For Drammensregionen Iks trenger to chassis til renovasjonsbiler som skal benytte biogass som drivstoff, med en kontraktsvarighet på 6 måneder. Chassisene skal registreres av leverandøren etter at eksisterende påbygg er flyttet over, og det skal også tilbys serviceavtale på chassisene. Norsk Scania AS har en lignende kontrakt i dag.
Reno-vest Produksjon AS trenger en løpende tjenesteavtale for effektiv og kostnadseffektiv transport av rundt 600 tonn glass- og metallemballasje, hovedsakelig innsamlet fra husholdninger og levert på gjenvinningsstasjoner. Tjenestene innebærer transport av all glass- og metallemballasje mottatt og foredlet ved Reno-Vest sitt regionsmottak på Ramflauget til Sirkel glass i Fredrikstad. Kontrakten har en varighet på 2 år, med opsjonsmulighet for oppdragsgiver til å forlenge avtalen med 1+1 år, noe som gir en maksimal varighet på 4 år.
Irmat AS trenger kjøp av renovasjonsbiler fordelt på tre separate kontrakter over 2 år. Kontrakt 1 omfatter 3 treakslede tokammerbiler med en frivillig opsjon på ytterligere 2 biler innen 12 måneder. Kontrakt 2 gjelder 1 treakslet enkammerbil med kran, og kontrakt 3 omfatter 1 C1 tokamret renovasjonsbil. For alle kontraktene kreves en 7-års service- og reparasjonsavtale på chassis, og for kontrakt 2 er det opsjon på serviceavtale for påbygg med kran. Norsk Scania AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene vektes på pris (25%), kvalitet (10%) og klima og miljø (15%) for hver delkontrakt.