Fredrikstad Kommune
Renovasjonsbiler - Dynamisk innkjøpsordning
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Avløpshåndtering
Renovasjonen IKS har til hensikt å gå til innkjøp av et antall tunge kjøretøy: - 2 stk. Komprimator kjøretøy med automatlift - 1 stk. liftdumper - 1 stk. kjøretøy med krokløft - 1 stk. skapbil - 1 stk. slamsuger med kran
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRenovasjonen IKS har til hensikt å gå til innkjøp av et antall tunge kjøretøy: - 2 stk. Komprimator kjøretøy med automatlift - 1 stk. liftdumper - 1 stk. kjøretøy med krokløft - 1 stk. skapbil - 1 stk. slamsuger med kran
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Kongsvinger Kommune, på vegne av Glåmdal Interkommunale Renovasjonsselskap (GIR) og Solør Renovasjon IKS (SOR), etablerer en dynamisk innkjøpsordning for leasing og kjøp av renovasjonsbiler, med en maksimal totalverdi på 113,5 millioner kroner over 10 år. Ordningen omfatter primært chassis, påbygg, serviceavtaler og vedlikeholdsavtaler, og skal dekke behovet for renovasjonsbiler i Innlandet.
Renovasjonsselskapet For Drammensregionen Iks trenger to chassis til renovasjonsbiler som skal benytte biogass som drivstoff, med en kontraktsvarighet på 6 måneder. Chassisene skal registreres av leverandøren etter at eksisterende påbygg er flyttet over, og det skal også tilbys serviceavtale på chassisene. Norsk Scania AS har en lignende kontrakt i dag.
Irmat AS trenger kjøp av renovasjonsbiler fordelt på tre separate kontrakter over 2 år. Kontrakt 1 omfatter 3 treakslede tokammerbiler med en frivillig opsjon på ytterligere 2 biler innen 12 måneder. Kontrakt 2 gjelder 1 treakslet enkammerbil med kran, og kontrakt 3 omfatter 1 C1 tokamret renovasjonsbil. For alle kontraktene kreves en 7-års service- og reparasjonsavtale på chassis, og for kontrakt 2 er det opsjon på serviceavtale for påbygg med kran. Norsk Scania AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene vektes på pris (25%), kvalitet (10%) og klima og miljø (15%) for hver delkontrakt.
Sum Transport AS trenger 1 tokammer C1 renovasjonsbil, inkludert en 7-års service- og reparasjonsavtale for chassis, med opsjon på serviceavtale for påbygg. Det er også en frivillig opsjon på kjøp av ytterligere 1 tokammer C1 renovasjonsbil innen 12 måneder etter bestilling av hovedleveransen. Leveransen skal skje til Flovegen 12, 6800 Førde. Trucknor Sogn & Fjordane AS har sannsynligvis kontrakten i dag. Tildelingskriteriene er pris (45%), kvalitet (25%) og klima og miljø (30%).