Anbudsoversikt for Konkurranse - Levering av løpende printrelaterte tjenester til Gran, Lunner og Jevnaker kommuner

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og utskriftsløsninger

Formålet med avtalen er å dekke alle tre kommunenes enkelte tjenestesteds behov for print, scanning, kopi og faks. Avtaleperiode er fire år pluss opsjon på ett pluss ett år pluss ett år pluss ett år, til sammen maks åtte år. Alle tilbudte produkter skal være i henhold til behovsbeskrivelse i konkurransegrunnlaget. Anskaffelsen gjennomføres som en åpen anbudskonkurranse med forhandling i henhold til FOA del I og III, §13-1 og §13-2. Denne prosedyren tillater alle interesserte leverandører å levere tilbud. Konkurransen er delt i to hvor alle leverandører vil bli evaluert etter inngitt tilbud, men kun de tre beste går videre til forhandlinger.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Konkurranse - Levering av løpende printrelaterte tjenester til Gran, Lunner og Jevnaker kommuner

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner