Anbudsoversikt for (2024-7702) Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale

Brief

Husholdningsapparater og elektronikk

Øvre Eiker Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir gjennom en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner over 4 år. Avtalen inkluderer opsjon på kantineprodukter som kaffe, kakao og te med tilbehør, og dekker flere kommuner i regionen, inkludert Gran, Jevnaker, Lunner, Flå, Gol, Hemsedal, Hjartdal, Hol, Hole, Kongsberg, Lier, Modum, Nesbyen, Nore og Uvdal, Notodden, Ringerike, Rollag, Sigdal, Tinn, Øvre Eiker, Ål, samt Hallingdal brann- og redningsteneste IKS og Kongsberg kommunale Eiendom KF. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (40%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (15%), samt klima og miljø (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
(2024-7702) Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale
Lokasjon
Estimert verdi
50 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
40%
Tildelingskriterium 2
Service og kompetanse
15%
Tildelingskriterium 3
Produktkvalitet
15%
Tildelingskriterium 4
Klima og miljø
30%
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner