Anbudsoversikt for Konkurranse om avtale for vintervedlikehold Lillesand kommune 2024-2029/31

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Lillesand Kommune trenger vintervedlikeholdstjenester for å levere snørydding og strøing i Agder over 5 år til en verdi av 30 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha dokumentert erfaring og kapasitet, samt egnet personell og utstyr for oppdraget. Anbudets vekting er pris: 60%, miljøkrav: 30% og kvalitet: 10%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Konkurranse om avtale for vintervedlikehold Lillesand kommune 2024-2029/31
Lokasjon
Estimert verdi
30 000 000,00 kr
Varighet
5 år
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Miljøkrav
Tildelingskriterium 3
Kvalitet
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten for det antall roder som tilbys. Leverandøren skal vurderes som kredittverdig Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering fra en kredittopplysningsvirksomhet.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Krav 1: Leverandøren skal ha god kompetanse og god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav 1: En oversikt over de mest relevante oppdrag tilbyder har utført i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Leverandørens eget dokument benyttes for besvarelse Krav 2: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å utføre oppdraget. Dokumentasjonskrav 2: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke samt antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene Krav 3: Tilbudt personell skal ha god kompetanse og god erfaring fra tilsvarende arbeid. Dokumentasjonskrav 3: Det skal beskrives hvor mange personer som vil være engasjert til å gjennomføre oppdraget for den enkelte rode, samt hvilken beredskapsplan leverandøren har for mannskap og utstyr i forbindelse med ferie, sykdom, maskinhavari og lignende. Opplysninger om tilbudt personells utdanning og faglige kvalifikasjoner, se mannskapsliste vedlegg 4. Det skal tydelig fremgå hvilke personer hos tilbyder som vil bli satt til å gjennomføre arbeid i forbindelse med denne avtalen. Krav 4: Leverandøren må ha tilstrekkelig og egnet utstyr til å gjennomføre oppdraget for det antall roder som tilbys. Dokumentasjonskrav 4: En beskrivelse av redskaper, materiell og utstyr som leverandøren råder over til utføre den eller de rodene tilbudet omfatter, se prisskjema vedlegg 3.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner