Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Stavanger Kommune trenger en løsning for kjøretøyadministrering som skal dekke alle kommunens kjøretøy, inkludert eide og leaset, samt elsykler, hengere og annet utstyr, over en kontraktsperiode på 10 år med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Løsningen skal være uavhengig av kjøretøyleverandør og inkludere sporingsenhet, elektronisk kjørebok, informasjon om bruksgrad, bildeling, ruteplanlegging, og kunne benyttes av innleide entreprenører for vintervedlikehold. Det kreves at leverandøren har erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag, samt dokumentert meget god gjennomføringsevne. Miljøledelsessystemer som ISO 14001 eller EMAS kan benyttes som dokumentasjon for miljøkrav. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kunden skal anskaffe løsning for kjøretøyadministrering som skal brukes for alle kommunens kjøretøy, både eide og leaset, og skal være uavhengig av kjøretøyleverandør til enhver tid. Løsningen skal også inkludere sporingsenhet i alle kjøretøyene, elektronisk kjørebok, informasjon om bruksgrad til kjøretøyene, samt mulighet for bildeling og ruteplanlegging. Løsningen skal ha mulighet til å inkludere forvalting av elsykler, hengere og annet utstyr. I tillegg skal deler av løsningen kunne benyttes på innleide entreprenører som utfører vintervedlikehold for Stavanger kommune. Løsningen må være brukervennlig, intuitiv og kreve minimal opplæring for å kunne brukes effektivt og sømløst på tvers av funksjoner og moduler.Hovedtrekkene i prosedyrenKunden har som mål å ha god oversikt, administrasjon, drift og effektiv bruk av kommunens kjøretøy. Første steg er å få bedre og mer effektiv kontroll og administrasjon av kjøretøyene, samt elektronisk kjørebok og informasjon om bruksgraden til kjøretøyene. Neste steg er å effektivisere bruk av kjøretøyene og redusere antall kjøretøy med 10%. Behovene som skal dekkes av løsning for kjøretøyadministrering er forvalting av Kundens kjøretøy, kjørebok for å oppfylle Skatteetatens krav knyttet til dokumentasjon av kjøring, datagrunnlag om bruksgrad, håndtering av åpning og låsing av kjøretøy, dele kjøretøy og utstyr, samt planlegging av ruter og fordeling av oppgaver.

    Kontakt navn
    Sonja Frankal
    Kontakt telefon
    +47 51507090
    Adresse
    Øvre Kleivegate 15, 4005 STAVANGER

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten.

    Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem for å sikre at Leverandøren er egnet til å oppfylle miljøkrav stilt i konkurransegrunnlaget og kontraktsvilkårene.

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    Det kreves erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende menes samme art (ifh løsning og funksjonalitet) og omfang. Det kreves dokumentert meget god gjennomføringsevne.

    Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem for å sikre at Leverandøren er egnet til å oppfylle miljøkrav stilt i konkurransegrunnlaget og kontraktsvilkårene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner