Anbudsoversikt for Konkurranse - Sekretariat for kontrollutvalg

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Ringebu Kommune, på vegne av kommunene Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu, søker tjenester for sekretariat til kontrollutvalg gjennom en rammeavtale med en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse 1+1 år. Tjenestene skal leveres i Innlandet og har en maksimal totalverdi på 1,676 millioner kroner. Sekretariatet skal bistå kontrollutvalgene med praktiske oppgaver, forberede saker, følge opp vedtak, utarbeide revisjonsplaner, og håndtere arkiv. Det kreves at leverandøren har erfaring fra sammenlignbare oppdrag i offentlig sektor, dokumentert gjennom inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene. Leverandøren må også ha minimum kredittrating A på Bisnode AAA-skala.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Konkurranse - Sekretariat for kontrollutvalg
Lokasjon
Estimert verdi
1 676 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Det kreves at leverandøren har minimum kredittrating A på Bisnode AAA-skala. Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating.
Kvalifikasjonskrav 2
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 3
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Andel av kontrakt til underleverandør
Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal oppgi hvilken del (i prosent) av kontrakten som er planlagt satt bort til underleverandører dersom det er aktuelt. Dokumentasjonskrav: Utfylt forpliktelseserklæring.
Kvalifikasjonskrav 5
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag
Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. (Med relevant menes kjennskap til og leveranse av tjenester rettet mot offentlig sektor) Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner