Anbudsoversikt for Konseptutvikling av en moderne kontraktsoppfølging
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Oppdragsgiver ønsker tilbud på levering av utvikling av konsepter for en moderne kontraktsoppfølging innen vinterdrift i Statens vegvesen. Statens vegvesen (SVV) er ansvarlig for drift av over 50 000 km veg, noe som gjøres gjennom hundrevis av ulike driftskontrakter. I SVV pågår nå et virksomhetsutviklingsprosjekt for å utbedre vinterdriften i Norge. En arbeidspakke i dette prosjekt går på oppfølging og styringssystemer for vinterdriftskontrakter. Kontraktsoppfølging skjer i dag ved hjelp av flere ulike systemer og verktøy, men det er et fragmentert landskap som karakteriseres av mange tidkrevende manuelle prosesser. Målet med arbeidspakken er å modernisere systemsiden av kontraktsoppfølgingen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Konseptutvikling av en moderne kontraktsoppfølging
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyder skal levere det europeiske egenerklæringsskjemaet (ESPD) sammen med forespørselen om å delta i konkurransen eller sammen med tilbudet.
Tilbyder skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Attest for betaling av skatt og merverdiavgift utstedt av kompetent organ i tilbyders hjemstat, eller det land hvor tilbyderen er etablert. Attesten skal vise om tilbyderen har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Tilbyder skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: En liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte leverandører kan dokumentere nødvendig erfaring ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren.