Anbudsoversikt for Konsulentbistand - Digitalisering og tilstøtende områder

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Oppdragsgiver har et varierende behov for konsulenttjenester innen digitalisering og tilstøtende områder. Det skal inngås rammeavtaler med leverandører som kan sikre tilgang til relevant faglig kompetanse med høy tilgjengelighet innen hvert av følgende fagområder: Fagområde 1: Prosjektledelse, rådgivning og utredning IKT Fagområde 2: Arkitektur Fagområde 3: IKT-drift, nettverk, infrastruktur og sikkerhet Fagområde 4: Konsulent meglertjenester Rammeavtalens varighet vil være på 2 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 2 år/1+1, til sammen maksimalt 4 år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Konsulentbistand - Digitalisering og tilstøtende områder
Estimert verdi
120 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav #1: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjon #1: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. http://www.kemnerkontoret.oslo.kommune.no/skatteattest/ Krav #2: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon #2: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjon: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav #1: Leverandøren skal ha det/de omsøkte fagområdene som etablerte fagområder i egen organisasjon og ha tilstrekkelige kompetansesystemer. For leverandører til fagområde 4 (meglertjenester) må ovennevnte dokumenteres for samtlige fagområder (1-3) Dokumentasjon #1: Beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene, herunder: a) Historikk og dagens organisasjon Leverandørens kvalitetssikringstiltak, med fokus på: a) De aktuelle fagområder b) Tiltak for å innhente/beholde og utvikle kompetanse. c) Beskrivelse av kompetanseoverføring til kunde før, under og etter prosjekt. Beskrivelse av hvor stor del av kontrakten som leverandøren vurderer å sette bort til underleverandører. Krav #2: Leverandøren skal disponere over tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å dekke Fagområdet/fagområdene som omsøkes. Dette kravet trenger ikke å besvares for leverandører til fagområde 4 (meglertjenester) Dokumentasjon #2: Leverandør skal levere utfylt kompetansematrise, jf. vedlegg 5. De ulike fagområdene har ulike faner i vedlegg 5 Oppstillingen i matrisen skal dekke både intern kapasitet hos leverandøren og kapasitet hos evt. underleverandører. Ved bruk av underleverandører vises til vedlegg 4 om forpliktelseserklæring. Krav #3: Leverandøren skal ha meget god erfaring med det fagområdet det søkes om kvalifisering om, jf. beskrivelsen av fagområdet i bilag 1 til kontrakt. For meglertjenester presiseres det at leverandør må ha hatt erfaring med å levere tilsvarende tjenester For leverandører til fagområde 4 (meglertjenester) må ovennevnte dokumenteres for samtlige fagområder (1-3). I den forbindelse presiseres det at leverandør må ha hatt erfaring med å levere konsulenter til tilsvarende tjenester. Dokumentasjon #3: Leverandør skal levere attester eller referanser fra inntil 3 tilsvarende oppdrag. Referanser og attester skal inneholde en kort men dekkende beskrivelse av oppdraget relatert til fagområdets innhold, jf. beskrivelsen av det enkelte fagområdet i bilag 1 til kontrakt. Om leverandøren søker om kvalifisering til flere fagområder skal dette leveres pr fagområde. Attestmalen inntatt i vedlegg 3 kan benyttes. Uansett skal referanser/attester inneholde informasjon i samsvar med innholdet i vedlegg 3. Dersom det leveres referanser og ikke signerte attester skal oppdragsgiver kunne kontakte kontaktperson for referansen for å få bekreftet innholdet. Krav #4: Tilbyderen skal ha gode rutiner og metoder for kvalitetssikring. Dokumentasjon #4: • Dokumentasjon som inkluderer kort beskrivelse av tilbyderens metoder og rutiner for kvalitetssikring. • Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifisering. Krav #5: Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem som beskriver hvordan virksomheten gjennomfører, leder, måler og kontinuerlig begrenser sin miljøpåvirkning for å sikre høy miljøstandard i virksomheten Dokumentasjon #5: • Beskrivelse av virksomhetens miljøledelsessystem med tilhørende vedlegg eller sertifisering fra anerkjent tredjepart

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner