Ks-kommunesektorens Organisasjon
Konsulenttjenester - Systemutvikling
Ks-kommunesektorens Organisasjon trenger systemutviklingskompetanse for å levere konsulenttjenester over 4 år.
Bedriftsrådgivning
KS-kommunesektorens Organisasjon trenger konsulenttjenester for å levere systemutvikling over 36 måneder til en verdi av 90 000 000 NOK. Anbudet omfatter utvikling av nasjonale tjenester for innbyggere og ansatte i kommunal sektor, inkludert arbeid med frontend, backend, databaser og brukerreiser.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKS ved avdeling for Digitale fellestjenester utvikler nasjonale tjenester for innbyggere og ansatte i kommunal sektor. Fremover vil vi ha både store og mindre prosjekter med nasjonal utbredelse og forankring både i kommunal og statlig sektor, med oppgaver både innen frontend, backend, database og brukerreiser. KS inviterer derfor interesserte leverandører til å søke om opptak i dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester knyttet til systemutvikling.
Leverandøren skal være en lovlig registrert virksomhet.
Leverandøren bør ikke ha restanser knyttet til betaling av skatter og avgifter til det offentlige.
Ks-kommunesektorens Organisasjon trenger systemutviklingskompetanse for å levere konsulenttjenester over 4 år.
Ks-kommunesektorens Organisasjon trenger kompetanse innen strategisk IKT rådgivning for å levere fagstøtte til kommunale utviklingsprosjekter over 4 år.
Ks-kommunesektorens Organisasjon trenger kompetanse innen design og innovasjon for å levere fagstøtte til kommunale utviklingsprosjekter i Oslo over 4 år til en verdi av 50,000,000 NOK.
Kriminalomsorgsdirektoratet trenger IKT og prosjektledelseskompetanse for å levere konsulenttjenester over 48 måneder til en verdi av 60 000 000 NOK.
Ks-kommunesektorens Organisasjon trenger konsulenttjenester innen design- og innovasjon for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 16 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at tekniske og faglige egenskaper skal være i henhold til konkurransedokumentet.